يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۹۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
باشگاه ذوب‌آهن پنجمین خرید خود را از باشگاه گل گهر سیرجان انجام داد و با یک مدافع برای حضور در لیگ بیستم به توافق رسید.
به گزارش پایگاه 598، پس از خرید بازیکنانی چون شهاب گردان، میلاد جهانی، مهرداد قنبری و سید محمد قریشی حالا مدیران باشگاه ذوب‌آهن با سیدعبدالله حسینی مدافع فصل گذشته گل گهر سیرجان که سابقه بازی در تیم‌های مس کرمان و شهر خودرو را دارد، به توافق رسیدند؛ حسینی 30 ساله که در پست دفاع میانی بازی می‌کند، در لیگ نوزدهم همراه با گل گهر در 24 مسابقه حضور داشت که نمایش‌های قابل قبولی را از خود به جای گذاشت و حالا برای دو فصل با ذوب آهن به توافق رسید.

 

در روزهای گذشته شایعاتی درباره جدایی هادی محمدی و مسعود ابراهیم زاده به گوش می‌رسید و پیش از این محمد نژاد مهدی نیز از جمع ذوبی‌ها جدا شده بود، حالا رحمان رضایی سرمربی جدید و جوان ذوب‌آهن با جذب محمد قریشی و عبدالله حسینی احتمالا در سودای زوج‌سازی جدید در خط دفاعی سبزپوشان اصفهانی برای لیگ بیستم است. حسینی چهارمین سهمیه لیگ برتری و پنجمین خرید ذوبی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانه بود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها