أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۸۰۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
با حضور قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا، تبدیل خطوط مونتاژ اکسل جلو و عقب پراید به تیبا در مگاموتور با موفقیت انجام شد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایپانیوز: با حضور قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا، تبدیل خطوط مونتاژ اکسل جلو و عقب پراید به تیبا در مگاموتور با موفقیت انجام شد.

تبدیل خطوط مونتاژ اکسل پراید به تیبا

در راستای اهداف استراتژیک گروه سایپا مبنی بر تولید انبوه محصول تیبا در سال جاری و برابر با برنامه افزایش تولید خانواده اکسل تیبا در مگاموتور، طراحی و خطوط مونتاژ اکسل شامل خط اول مونتاژ اکسل جلو و خط سوم مونتاژ اکسل عقب پراید به تیبا با کمترین هزینه راه اندازی و به بهره برداری رسید.

بر این اساس و همزمان با اجرای این پروژه، ارتقاء و تجهیز خطوط مونتاژ نیز در برنامه قرار گرفت و پرس های اکسل جلو مجهز به لودسل و HMI جهت ثبت و نمایش نمودار، گراف شد و در خط اکسل عقب نیز فیسکچرهایی با قابلیت مونتاژپذیری آسان تر در جهت راحتی کارکرد اپراتور ساخته شد.

در این مراسم علی شیخ زاده قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، گفت: مگاموتور تولید کننده قوای محرکه و قلب تپنده محصولات گروه خودروسازی سایپا است و نقش کلیدی را در استراتژی گروه دارد.

وی افزود: در حال حاضر برنامه هایی که در مگاموتور سایپا در رابطه با توسعه محصولات از جمله خانواده محصول تیبا و خانواده شاهین در حال انجام است، به نحوی است که خط دوم مونتاژ موتور و سرسیلندر محصول تیبا و خطوط مونتاژ اکسل تیبا با حداقل هزینه ها راه اندازی شده است.

قایم مقام مدیرعامل در امور تولید، کیفیت و توسعه محصول با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد گروه به صورت ویژه پیگیر برنامه های توسعه ای و تولید قوای محرکه است گفت: مگاموتور تا دو سال آینده باید صاحب خانواده موتور خاص خودش باشد و گروه خودروسازی سایپا، از موتور و گیربکس نسل جدید در محصولات جدید خود استفاده کند و همه اقدامات در این خصوص شروع شده است.

گفتني است پروژه طراحی، ساخت، نصب تجهیزات و راه اندازی خطوط مونتاژ و تولید مجموعه اکسل جلو و عقب تیبا با توان تولید همزمان مجموعه اکسل برای هردو محصول X100 و X200 و با ظرفیت تولید 900 ست در روز ضمن افزایش توان علمی و تخصصی مگاموتور، صرفه جویی مالی بالغ بر50 میلیارد ریال را به همراه داشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها