أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۰۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۰۳ مهر ۱۳۹۹
و شکر؛ پایان یک بازی دوست داشتنی
مربیگری در استقلال اینروزها یکی از سخت ترین کارهای دنیاست؛ به دلیل شرایط ویژه ای که این تیم پشت سر گذاشته است. اما به نظر می رسد مجید نامجو مطلق در حال گذر از این بحران است.
به گزارش پایگاه 598، مجید نامجو مطلق بعد از – از دست دادن جام و رفتن فرهاد مجیدی و در روزهایی که باشگاه برای بازگرداندن استراماچونی تلاش می کرد هدایت آبی ها را برعهده گرفت و این بهترین تصمیم ممکن بود به این خاطر که آقا مجید شناخت کافی از توانمندی و روحیات بازیکنان استقلال داشت و می توانست این تیم را بهتر از دیگر نامزدهای حضور در کادر فنی استقلال به صورت موقت اداره کند و این چنین هم شد؛ او امشب در بازی با الاهلی به خوبی نشان داد که در قامت سرمربی استقلال می تواند تیم آبی را به هدفش نزدیک کند. صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا کار کوچکی نبود؛ هر چند که تیم تحت هدایت مجید نامجو مطلق استقلال است؛ یک تیم بزرگ با بازیکنان با کیفیت اما حواشی هفته های اخیر آنقدر پر رنگ بوده که مسایل فنی را تحت الشعاع قرار داده است. 

 

 

وقتی ماموریت هدایت استقلال به نامجو مطلق سپرده شد شاید کمتر کسی به او و توانایی‌اش اعتماد داشت اما قطعا صعود از این مرحله یک اتفاق بزرگ بود که او و شاگردانش موفق به انجام آن شدند.

 

اکت های مجید نامجو مطلق در کنار زمین در جریان بازی با الاهلی نشان داد او پیروزی استقلال را از عمق وجود می خواست و به خوبی این هدف را ملکه ذهن آبی ها کرد؛ بطوریکه از همان ابتدای بازی برای برد بازی کردند و در نهایت مزد برتری اشان 3 گل بود و البته می شد گل های دیگری هم به نام استقلالی ها به ثبت برسد اما گاهی خودخواهی و گاهی دقت کم در زدن ضربات نهایی باعث شد استقلال به همین 3 گل بسنده کند. 

 

 

بعد از دو بار تجربه دستیاری در کادرفنی استقلال (فرهاد مجیدی و صمد مرفاوی)؛ او اکنون مرد شماره یک تصمیم گیری فنی نیمکت آبی هاست. مردی که شاید به دنبال نوشتن قصه اختصاصی خود با استقلال باشد.

 

این 90 دقیقه و این بازی اگر در ادامه بازی ها تدوام پیدا کند می تواند سرنوشت مجید نامجو مطلق و استقلال را به اتفاق تغییر دهد؛ شاید مدیران آبی به این نتیجه برسند مربی گمشده آنها مجید نامجو مطلق است در روزهایی که استراماچونی حق ندارد به تهران برگردد. و این نه تنها بد نیست که خوب هم هست. استراماچونی همیشه برای آبی ها در دسترس نخواهد بود. دستمزدش بالاست و برای آبی ها و تماشاگران هم هدف ارایه بازی زیبا و نتیجه گیری است. استقلالی آنی که در بازی با الاهلی بوده در بازی های آتی تکرار کند همه یک استقلال پویا و اکتیو را خواهند دید و چه چیزی بهتر از این. همان طور که حس پرسپولیسی ها با قهرمانی تیم با یجیی گل محمدی خوب بود استقلالی ها هم به موفقیت تیم با مجید نامجو مطلق افتخار خواهند کرد. 

 

و پایان این داستان شکر مجید نامجو مطلق بود. تشکر از خداوند که در این بازی سخت به او کمک کرد که ایده هایش به درستی در زمین از سوی آبی ها پیاده شود. گاهی تیم به خوبی تمرین می کند اما در زمین به خوبی بازی نمی کند اما امشب یک شب فراموش نشدنی برای آبی ها و مجید نامجو مطلق بود و اگر منجر به ادامه حضور این مربی در راس کادر فنی تیم شود بدون شک سرمربی هیچ وقت این بازی و خاطرات آنرا را فراموش نخواهد کرد. 

 

 

آخرین واکنش نامجو مطلق؛ شکر خدا بابت یک پیروزی بزرگ. جایی که او فارغ از نام‌هایی که برای نیمکت تیمش ردیف شده‌اند این ماموریت بزرگ را قبول کرد و اکنون با صعود از مرحله گروهی  این رقابت‌ها کار را به سرانجام رسانده و باید دید تا کجا ادامه خواهد داد.

 

و آیا مجید نامجو مطلق می تواند مربی خوبی برای آبی ها باشد؟ نتیجه بازی امشب و واکنش های آقا مجید در کنار زمین نشان می دهد که او یک مربی جنتلمن و اکتیو است و دانشی فنی مربی را باید در سبک بازی تیم دید. استقلال بازی با الاهلی بهتر از استقلال بازی با الشرطه شده بود؛ همه این اتفاقات در حالی است که لقب آقا مجید موقت است و مجبور است با احتیاط پیش رود. کارنامه او با حواشی هفته های اخیر قابل دفاع بوده و می تواند معادلات را در آینده تغییر دهد.

 

 

مرد موفق نیمکت آبی‌ها طی 14 سال مربیگری خود شاید این بزرگترین چالشی بوده که دنبال کرده است. از نیمکت شهرداری بندرعباس در سال 84 تا جنگ صعود با قدرت‌های آسیایی در لیگ قهرمانان. او اکنون قطعا روی ابرها سیر می‌کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها