أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۰۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۳ مهر ۱۳۹۹
هواداران اینتر واکنش مثبتی به لباس جدید و سوم این تیم نشان داده اند.
به گزارش پایگاه 598، از چند ماه قبل تصاویری در رابطه با لباس سوم نراتزوری برای فصل جاری منتشر شده بود که به شدت هم مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفته بود و امروز باشگاه رسما از این لباس رونمایی کرد.

 

هر چقدر لباس دوم اینتر با طرح شطرنجی سفید و آبی مورد انتقاد قرار گرفت، این لباس به مذاق هواداران اینتر خوش آمده و آنها را به یاد روزهای شیرین گذشته انداخته است. این لباس راه راه طوسی و مشکی افقی بوده و سر آستین و بخشی از یقه آن به رنگ آبی است.

 

 


 

 

اما این لباس شباهت زیادی به لباس اینتر در سال 1998 دارد. در آن سالها اینتر قادر به فتح اسکودتو نبود و حتی با استخدام رونالدوی برزیلی که بهترین بازیکن جهان بود نیز نمی توانست به این موفقیت دست یابد. اما آن فصل نراتزوری در فینالی تمام ایتالیایی در جام یوفا برابر لاتزیو با اقتدار و نتیجه 0-3 به برتری دست یافت تا پایان خوشی را تجربه کند. در شبی که رونالدو بهترین بازیکن میدان لقب گرفت، اینتر با سه گل خاویر زانتی، ایوان رامورانو و رونالدو به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی جام یوفا را جشن گرفت. هواداران نراتزوری امیدوارند این طرح دوباره برای آنها خوش یمن بوده و این فصل نیز بتوانند به موفقیت دست یابند.

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها