أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۰۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۹
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن جایزه بهترین بازیکن فصل اورتون را به ریچارلیسون اهدا کرد.
به گزارش پایگاه 598، ریچارلیسون همیشه از نیمار به عنوان اسطوره اش در دنیای فوتبال نام برده و به تمجید از این ستاره گرانقیمت و برزیلی پرداخته است. حالا نیمار برای ریچارلیسون سوپرایز ویژه ای داشته و جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته اورتون را به او اهدا کرده است. ویدئویی در این رابطه امروز در صفحه رسمی باشگاه اورتون منتشر شد.

 

نیمار در این ویدئو می گوید: "هی ریچارلیسون، من برای تو بسیار خوشحالم و بابت این فصل به تو تبریک می گویم. جایزه بهترین بازیکن فصل اورتون متعلق به تو است. این موفقیت را تبریک می گویم، من می دانم تو اولین بازیکن برزیلی هستی که این جایزه را به دست آورده ای. امیدوارم همچنان گلزنی کرده و به باشگاه و هم تیمی هایت کمک کنی و می دانی که من همیشه بهترین آرزوها را برایت دارم. تبریک می گویم، این جایزه متعلق به تو است و خوشحالم که آن را به تو می دهم."

 

ریچارلیسون نیز در توییتر خود در پاسخ نوشت: "امروز یک روز بسیار ویژه برای من است. دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل، بازی کردن در یکی از سنتی ترین باشگاه های اروپا و گرفتن جایزه از دست کسی که اسطوره و همچنین هم تیمی ام است. فوتبال هدیه سورئال به من داد."

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها