يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۰۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۹
رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ می تواند در دیدار حساس فردا شب مقابل سویا حضور پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598، بایرن مونیخ فصل را فوق العاده آغاز کرد و جمعه شب گذشته موفق شد با ارائه نمایشی طوفانی به هشت گل شالکه را در اولین هفته بوندسلیگا مغلوب کند. رابرت لواندوفسکی که در آن بازی یک بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده بود، دچار مصدومیت هم شد و اخباری در مورد احتمال غیبت او در مسابقه فردا شب در بوداپست مقابل سویا در چارچوب سوپرجام اروپا منتشر شد.

 

اما به نظر می رسد آسیب دیدگی گلزن لهستانی برطرف شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او می تواند در مسابقه فردا شب در ترکیب ثابت بایرن مونیخ قرار گیرد. رابرت لواندوفسکی امروز در تمرینات بایرن مونیخ به طور کامل حضور یافت و هانسی فلیک نیز در نشست خبری پیش از بازی مقابل سویا ابراز امیدواری کرد مشکل این مهاجم 32 ساله برطرف شده باشد.

 

بایرن مونیخ فصلی تاریخی را پشت سر گذاشت و با اقتدار فاتح سه گانه شد. هدف بعدی آنها فتح شش گانه است و در اولین گام باواریایی ها باید فردا شب قهرمانی لیگ اروپا یعنی سویا را مغلوب کنند. بی شک حضور یک رابرت لواندوفسکی آماده می تواند شانس بایرن مونیخ را برای کسب پیروزی افزایش دهد و به نظر می رسد این بازیکن مشکلی برای حضور در میدان ندارد.


 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها