يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۰۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۰۳ مهر ۱۳۹۹
چلسی و آرسنال با غلبه بر بارنزلی و لسترسیتی راهی دور بعدی جام اتحادیه شدند.
به گزارش پایگاه 598، چلسی در شب درخشان کای هاورتز و هت تریک ستاره آلمانی موفق شد با ارائه نمایشی مقتدرانه با شش گل بارنزلی را مغلوب کند. اما آرسنال کار دشواری برای غلبه بر لسترسیتی داشت و در نهایت با پیروزی 0-2 و با تکیه بر گل به خودی فوکس و گل دقایق پایانی انکیتا راهی دور بعدی شد.

 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم نلسون با اختلاف کمی بیرون رفته و روی سقف دروازه فرود آمد.

 

دقایقی بعد ایهیناچیو روی پاس آلبرایتون در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه آرسنال پیش رفت، اما برند لنو با واکنشی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

 

در دقیقه 33 نلسون از گوشه زمین با حرکتی تماشایی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما این بار نیز ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه لستر به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول مدیسون با ضربه ای تماشایی از راه دور دروازه آرسنال را مورد هدف قرار داد، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد تا در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل بین دو تیم به اتمام برسد.

 

اما آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 57 به گل اول رسید. نیکلاس په په در گوشه سمت راست صاحب فرصت شد، ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه توپ به فوکس، مدافع لستر خورد و وارد دروازه این تیم شد.

 

در دقیقه 73 انکیتا تا آستانه زدن گل دوم آرسنال نیز پیش رفت، اما ضربه او در حالیکه فاصله ای تا ورود به دروازه نداشت توسط مورگان از روی خط بازگردانده شد.

 

اما در دقیقه 90 انیکتا موفق شد روی پاس هکتور بیرین دروازه لستر را برای دومین بار باز کند و در نهایت آرسنال با کسب پیروزی 0-2 راهی دور بعد شد.

 

 

 

 

 

بارنزلی بر خلاف انتظار بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 14 و روی حرکت وودراو فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما عکس العمل خوب ویلی کابایرو دروازه چلسی را نجات داد.

 

اما در دقیقه 20 چلسی به گل رسید. ناهماهنگی عجیب و اشتباه مدافعان بارنزلی باعث شد تامی آبراهام در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کند.

 

حملات چلسی ادامه یافت و این تیم دقایقی بعد به گل دوم هم دست یافت. روی پاس عمقی میسون مونت و جاخالی تماشایی آبراهام، کای هاورتز در مقابل دروازه صاحب موقعیت شده و دروازه بارنزلی را باز کرد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و چلسی با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل سوم رسید. باز هم روی اشتباه تایکس و توپربایی بازیکنان چلسی، این بار راس بارکلی با ضربه ای زمینی موفق به گلزنی شد.

 

پنج دقیقه بعد چلسی باز هم به گل رسید. پاس پشت پا و تماشایی آبراهام در محوطه به کای هاورتز رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زننده گل چهارم لقب گرفت.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 65 و باز هم روی پاس آبراهام، کای هاورتز در موقعیتی تک به تک دروازه بان حریف را جا گذاشت و به راحتی دروازه بارنزلی را باز کرد.

 

در دقیقه 75 و روی پاس اولویه ژیرو، راس بارکلی تا آستانه زدن گل ششم پیش رفت، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 85 و روی ارسال چیلول بود که اولویه ژیرو با ضربه سر در مقابل دروازه موفق به گلزنی شد تا در نهایت چلسی با شش گل بارنزلی را مغلوب کند.

 

 

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها