يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۱۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۳ مهر ۱۳۹۹
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به پیش بینی وضعیت جوی کشور طی چهار روز آینده پرداخت و از کاهش نسبی دما در نوار شمالی و بارندگی و وزش باد در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز از یکشنبه هفته آتی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به پیش بینی وضعیت جوی کشور طی چهار روز آینده پرداخت و از کاهش نسبی دما در نوار شمالی و بارندگی و وزش باد در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز از یکشنبه هفته آتی خبر داد.

صادق ضیاییان در این باره اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها طی چهار روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: از اواخر وقت یکشنبه، ششم و دوشنبه هفتم مهرماه، کاهش نسبی دما در نوار شمالی و بارندگی و وزش باد در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در سه روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود، گفت: در سایر مناطق کشور در روزهای آینده پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

ضیاییان همچنین به پیش بینی وضعیت جوی پایتخت پرداخت و گفت: امروز پنج شنبه، سوم مهرماه، آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه و دمای هوا بین ۲۱ و ۳۱ درجه سانتیگراد متغیر است.

وی ادامه داد: فردا، جمعه چهارم مهرماه نیز آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی شده و دمای هوا بین ۲۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد متغیر است. در روز شنبه نیز دمای هوا مانند روز جمعه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود. دمای هوا نیز بین ۲۱ تا ۳۲ درجه سانتیگراد است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: اما در روز یک شنبه، ششم مهرماه کمی از دمای هوا کاسته شده و پیش بینی تغییرات دمایی بین ۲۲ تا ۲۹ درجه سانتیگراد است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها