يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۱۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۵ مهر ۱۳۹۹
در غیاب کاپیتان وریا و هروویه میلیچ؛
در غیاب دو بازیکن کلیدی در جناح چپ و راست استقلال در دیداری فوق حساس با باقیمانده موجودیت مقابل قهرمان ازبکستان به میدان می رود.
به گزارش پایگاه 598، پس از دو هفته اردو در دوحه قطر و دو مسابقه مقابل الشرطه عراق و الاهلی عربستان، حالا آبی‌ها در تورنمنت فشرده لیگ قهرمانان آسیا امشب باید در یک هشتم نهایی به مصاف پاختاکور ازبکستان بروند؛ فشردگی که باعث شده است تا مصدومیت‌ها بیشتر شده و بازیکنان فرصت کمی برای ریکاوری داشته باشند. هر چند طبق معادلات تا روز پایانی مرحله گروهی الهلال عربستان حریف استقلال بود اما حذف این تیم به واسطه کرونا باعث شد تا شاگردان نامجومطلق در این مرحله رقیب قهرمان ازبکستان شوند.

 

حالا امشب نامجومطلق در سومین تجربه سرمربیگری‌اش، کار دشواری را مقابل پاختاکور دارد چرا که وی در چالشی بزرگ باید بدون حضور کاپیتان اول تیم خود حضور پیدا کند؛ چرا که وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ نمی‌تواند امشب برای تیمش به میدان برود تا انتخاب جایگزین برای او چالشی سخت و دشوار باشد. همچنین هروویه میلیچ مدافع کروات آبی‌ها هم به دلیل محرومیت امروز غایب خواهد بود.

 

با این حال در ترکیب امروز استقلال همچون دیدارهای داخلی سیدحسین حسینی دروازه بان است و وی امروز در غیاب غفوری مسئولیت سنگین کاپیتانی را هم برعهده دارد و بازوبند را به بازو خواهد بست؛ در خط دفاعی احتمالا شاهد تشکیل زوج عارف غلامی و روزبه چشمی در پست دفاع وسط خواهیم بود. در غیاب وریا غفوری احتمالا محمد دانشگر در پست دفاع راست به میدان می رود و و در شبِ محرومیت هرویه میلیچ احتمالا میلاد زکی‌پور مدافع چپ آبی ها است.

 

 

با یک تغییر مهم نسبت به دیدار با الاهلی، احتمالا امشب ارسلان مطهری نیمکت‌نشین می‌شود و سیستم استقلال به بازی با دو مهاجم تغییر وضعیت می‌دهد؛ در این حالت مسعود ریگی، علی کریمی و فرشید باقری مثلث میانه زمین استقلال را در دیدار امشب شکل خواهند داد و فرشید اسماعیلی نیز جلوی این سه بازیکن در نقش هافبک بازیساز به کار خود ادامه می‌دهد؛ البته که با حضور باقری، علی کریمی نیز فرصت بیشتری برای حضور در حملات پیدا می‌کند. در این شرایط مهدی قایدی و شیخ دیاباته هم در نقش زوج آتش استقلال به میدان می‌روند تا سیستم 2-4-4 نامجومطلق این‌چنین چینش شود.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پاختاکور:
سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها