أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۱۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۵ مهر ۱۳۹۹
بالهوسین: از این اتفاق متعجب نیستم
تیم شارلروا در بازی مرحله پلی آف مقدماتی لیگ اروپا با درخشش مهاجم ایرانی اش توانست به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی صعود کند.
به گزارش پایگاه 598، کاوه رضایی با یک ضربه ایستگاهی زیبا در وقت های اضافه بازی شارلروا برابر پارتیزان توانست گل پیروزی تیمش را به ثمر رسانده و شارلروا را به مرحله بعدی پلی آف لیگ اروپا برساند. حالا شارلروا و ستاره های ایرانی اش 180 دقیقه با حضور در لیگ اروپا فاصله دارند و با توجه به درخشش کاوه رضایی و علی قلی زاده  این تیم می تواند امیدوار به این اتفاق باشد.


کریم بالهوسین سرمربی فرانسوی شارلروا بعد از بازی و درباره ضربه ایستگاهی کاوه رضایی گفت:" می دانستم که این توپ گل می شود."

 


او ضمن تشکر از کاوه رضایی به خاطر این ضربه ایستگاهی عالی گفت:" اصلا از این ضربه تعجب نکردم." او با خنده ادامه داد:" ما توانایی های ضربه زدن رضایی را کاملا می شناسیم. او اغلب در تمرینات نشان می دهد که چقدر خوب ضربه کاشته می زند و می دانستیم که می تواند در چنین مسابقاتی از روی ضربه ایستگاهی گل بزند."


کاوه رضایی در 5 بازی آخرش برای شارلروا 5 گل به ثمر رسانده و یکی از ستاره های این فصل تیمش و لیگ بلژیک بوده است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها