يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۱۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۰۶ مهر ۱۳۹۹
بازگشت باشکوه قهرمان
رئال مادرید در حالی امروز بازی باخته را در بنیتو ویامارین با برد عوض کرد که در آن، نقش وی ای آر کاملا پررنگ بود.

به گزارش پایگاه 598، رئال مادرید امشب توانست در زمین رئال بتیس بازی باخته 2-1 را با برد 2-3 عوض کرده و به اولین پیروزی فصل خود دست پیدا کند.

در پیروزی نخست رئال در لالیگا نقش وی ای آر نیز پررنگ بود.

 

 

اولین دخالت موثر وی ای آر در این بازی دقیقه 2 رخ داد زمانی که کریم بنزما روی سانتر مندی گلزنی کرد ولی با دخالت وی ای آر گل به دلیل افساید مردود اعلام شد.

 


 

 

 

دقیقه 48 بازی و زمانی که رئال مادرید 2-1 از بتیس عقب بود، امرسون به اشتباه دروازه خود را باز کرد. او روی ارسال دنی کارواخال و در حالی که قصد دور کردن توپ را داشت به سود رئال کار کرد. پشت سر او کریم بنزما آماده بود تا توپ را وارد دروازه کند. صحنه مشکوک به آفساید بود ولی پس از بررسی وی ای ار مشخص شد که بنزما در آفساید نبوده و گل رئال درست اعلام شد.

 

 

 

 

 

 

 

دقیقه 67 بازی و در حالی که بازی با تساوی 2-2 دنبال می شد، لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال که در این بازی فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بود در مصاف تک به تک با دروازه بان بتیس با خطای امرسون مدافع برزیلی سرنگون شد. داور بازی ابتدا به تبعیت از پرچم کمک داور اعلام آفساید کرد ولی با دخالت وی ای آر آفساید رد شد و امرسون با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا میزبان ده نفره شود.

 

 

 

 

 

12 دقیقه بعد رئال یک بار دیگر از ناحیه وی ای آر سود برد.

این بار کمک داور ویدیویی برای رئال مادرید پنالتی گرفت. روی صحنه ای که داور توجهی نکرده بود، وی ای آر اعتقاد به برخورد توپ به دست مارک بارترا مدافع بتیس داشت. داور به کنار زمین برای بازبینی رفت و در نهایت به سوت خود به نشان پنالتی دمید تا سرخیو راموس با یک ضربه پاننکای عالی گل سوم رئال را به ثمر برساند.

این بیست و چهارمین پنالتی متوالی سرخیو راموس بود که به گل تبدیل می شد. از این 24 پنالتی او 10 ضربه را به صورت پاننکا زده و همه نیز تبدیل به گل شده اند.

سرخیو راموس همچنین به سومین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد که در 17 فصل متوالی موفق به گلزنی‌شود. آگوستین پیرو با 19 فصل و کارلوس آلونسو با 17 فصل گلزنی متوالی در صدر این لیست قرار دارند.

 

 

 

 

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها