يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۲۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۶ مهر ۱۳۹۹
می‌خواهیم تا روز پایانی در قطر بمانیم؛
مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور می گوید بازیکنانش در ده دقیقه ابتدایی بیش از حد معمول تحت تاثیر حریف قرار داشته اند.

به گزارش پایگاه 598، پیتر هویسترا، مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در غیاب سرمربی تیم شوتا که به بیماری کرونا مبتلا شده است، در نشست خبری حاضر شد و درباره شکست 2 بر 1 استقلال اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: البته که ما بسیار خوشحال هستیم که صعود کردیم. ما شایسته صعود بودیم و بسیار راضی هستیم که در جمع هشت تیم برتر آسیا هستیم.


او در مورد نمایش تیم خودش در این مسابقه بیان کرد: ما در ۱۰ دقیقه نخست سردرگم بودیم و سرانجام توانستیم بازی را در دست بگیریم. می‌توانستیم زودتر به خودمان بیاییم. شاید بازیکنانم احترام زیادی برای رقیب خود قائل بودند، اما وقتی به آنها یادآوری شد که بر اساس نقاط قوت خود در زمین ظاهر شوند، توانستیم نتیجه را برگردانیم. این ‌مسئله (احترام زیاد از حد به رقیب) دیگر نباید تکرار شود و نخواهد شد.


او سپس در مورد بازی های آینده تیمش صحبت کرد و افزود: مهم‌ترین نکته این است که ما هنوز در رقابت‌ها حضور داریم و طی چهار روز آینده روی مسائل روانی کار خواهیم‌ کرد تا با تکیه بر خودباوری تا روز پایانی اینجا (قطر) باشیم.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها