يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۲۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۶ مهر ۱۳۹۹
با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم؛
مهاجم تیم فوتبال پاختاکور می‌گوید، بردن استقلال و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نه یک پیروزی برای پاختاکور که یک افتخار و پیروزی برای ازبکستان است.

به گزارش پایگاه 598، دراگان کران، مهاجم تیم فوتبال پاختاکور که به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل استقلال تهران انتخاب شد، در این مورد گفت: دو سال است که در کنار این کادر فنی کار می‌کنیم. نتیجه امشب حاصل دو سال کار مداوم و گروهی بود. او سپس با اشاره به موفقیت پاختاکور اضافه کرد: حضور در مرحله بعد نه تنها افتخار برای پاختاکور، بلکه افتخاری برای فوتبال ازبکستان است که نام آن در سطح آسیا مطرح می‌شود.


بخش بعدی حرف های زننده اولین گل تیم پاختاکور در مورد اهداف آینده این تیم بود و افزود: ما یکی از سه فینال را بردیم و مهم نیست که چه کسی گل می‌زند. در این بازی شانس با من یار بود که گل زدم. ما با هم پیروز می‌شویم و با هم شکست می‌خوریم.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها