أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۲۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۹
خاصّه اینکه رفتار درست اینان در موقعیت موجود می‌توانست تا میزان زیادی موجب شناخته شدن اشتباهات خطرناک و مایه استشفای خاطر مردم شود.

به گزارش پایگاه 598، "محسن تنابنده"، از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان به تازگی در یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"شنبه: دلار ۲۶۵۰۰ تومان

یکشنبه: جشن روحانی

دوشنبه: دلار ۲۷۰۰۰ تومان

سه‌شنبه: دلار ۲۷۵۰۰ تومان

چهارشنبه: دلار ۲۸۰۰۰ تومان

پنجشنبه: دلار ۲۹۰۰۰ تومان"

*البته انتظار این بود که محسن تنابنده تصویر شعار خود مبنی بر "تا ۱۴۰۰ با روحانی" را هم به فهرست بالا اضافه می‌کرد تا طنز تلخ این رفتار او بیشتر شود!

اینکه بانیان وضع موجود و کسانی که رئیس‌جمهور روحانی را در دامن رأی مردم گذاشتند؛ امروز به جای عذرخواهی و اشاره به مثبتات رقیب؛ چنین رفتارهای سخیفی را از خود بروز می‌دهند بسی مایه تأسف و شرمساری است.

خاصّه اینکه رفتار درست اینان در موقعیت موجود می‌توانست تا میزان زیادی موجب شناخته شدن اشتباهات خطرناک و مایه استشفای خاطر مردم شود.

در کنار تنابنده، ‌ سعید حجاریان نیز که او هم از بانیان وضع موجود است در واکنش به بروز برخی مشکلات در کشور؛ به جای عذرخواهی و اشاره به مثبتات رقیب، اخیراً مشغول طنّازی و ریشخند کردن ساختار کشور شده است.

برخی معتقدند این رفتارها با هدف آتش زدن به هیمه اعتراضات مردم و مسئولیت‌گریزی حامیان رئیس‌جمهور روحانی انجام می‌شود.

منبع : مشرق
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها