أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۳۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۹۶ هزار داوطلب آزمون سراسری خبر داد و گفت: مهلت انتخاب رشته مجازین این آزمون امشب پایان می‌پذیرد.
به گزارش پایگاه 598، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۹۶ هزار داوطلب آزمون سراسری خبر داد و گفت: مهلت انتخاب رشته مجازین این آزمون امشب پایان می‌پذیرد.

فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول کنکور از روز چهارشنبه دوم مهر آغاز شده و مجازین این آزمون تا ساعت ۲۴ امشب دوشنبه هفتم مهر ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بیش از ۳۹۶ هزار داوطلب در کنکور ۹۹ ثبت نام کردند، افزود: تعداد ۱۹۴ هزار ۲۸۱ داوطلب نیز در رشته‌های بدون آزمون کنکور ثبت نام کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تعداد ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ داوطلب در رشته‌های با آزمون کنکور پذیرفته خواهند شد، تصریح کرد: در کنکور امسال در گروه آزمایشی ریاضی و فنی تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۲۰ داوطلب، در گروه آزمایشی تجربی تعداد ۳۵۲ هزار و ۹۲۳ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۸۰ هزار و ۸۶ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز تعداد ۱۲۹ هزار و ۵۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

زرین تاکید کرد: داوطلبان باید دقت داشته باشند در صورت اتمام فرایند انتخاب رشته، حتما شماره رسید ۱۵ رقمی که توسط سیستم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، را دریافت کرده و نزد خود حفظ کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها