أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۸۳۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۷ مهر ۱۳۹۹
عبور قاتل سیتی از رکورد لیونل مسی
جیمی واردی بعد از بازی دیشب لستر مقابل سیتی حالا با عبور از لیونل مسی تنها بازیکنی است که چند بار مقابل تیم پپ گواردیولا هت تریک کرده.
به گزارش پایگاه 598، لسترسیتی دیروز با درخشش جیمی واردی مهاجم گلزن خود که در جریان بازی هت تریک کرد موفق شد منچسترسیتی را 5-2 شکست دهد.

 

 

اما جالب اینجا است که این اولین هت تریک واردی در مقابل تیم گواردیولا نبود. واردی تا پیش از بازی دیشب یکی از دو بازیکنی بود که موفق شده بودند مقابل منچسرسیتی دست به هت تریک بزنند. نفر دیگری که در این لیست کنار واردی ایستاده بود لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بود.

 

 

تا پیش از بازی دیشب منچسترسیتی در دوران پپ گواردیولا تنها دو بار شاهد هت تریک خوردن از بازیکنان حریف بود. یک بار لیونل مسی در اکتبر 2016 سه بار در یک بازی دروازه سیتی را باز کرده بود و در دفعه دوم، جیمی واردی در دسامبر همان سال با پیراهن لستر هت تریک کرده بود.

 

هت تریک‌هایی که منچسترسیتی در دوران پپ گواردیولا خورده

 

در بازی دیشب اما قرعه به نام جیمی واردی افتاد تا او برای دومین بار مقابل تیم پپ هت تریک کند. به این ترتیب واردی موفق شد از رکورد یک هت تریک لیونل مسی مقابل تیم پپ عبور کرده و حالا بزرگترین گربه سیاه منچسترسیتی لقب بگیرد.

 

لیونل مسی در سال 2016 مقابل منچسترسیتیِ پپ هت تریک کرده بود

 

البته رکورد جیمی واردی تنها به منچسترسیتی خلاصه نمی شود. چرا که تا کنون در همه تیمهایی که پپ هدایت آنها را به عهده داشته هیچ بازیکنی نبود که بتواند دو بار در بازی با تیمهای تحت هدایت او هت تریک کند.

 

جیمی واردی 33ساله در بازی دیشب می توانست حتی شانس زدن گل چهارم به تیم پپ را هم داشته باشد ولی او با توجه به اینکه در دقایق پایانی توسط سرمربی لستر بیرون کشیده شده بود زمانی که در دقیقه 88 سومین پنالتی بازی برای لستر اعلام شد در زمین حضور نداشت که این توپ را گل کرده و چهارمین گل خود در بازی دیشب را به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها