يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۳۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۹
تعدادی از بازیکنان جوان پرسپولیس به زودی این تیم را ترک خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598، کادرفنی پرسپولیس در نظر دارند بعد از بازگشت این تیم از قطر با جدایی موقت تعدادی از بازیکنان جوان خود موافقت کنند.

از آنجا که بازیکنان جوان پرسپولیس در فصل گذشته کمترین فرصت را برای حضور در میدان داشتند، یحیی گل‌محمدی در نظر دارد برای فصل آینده آنها را به صورت قرضی به تیم‌های لیگ برتری دیگر بفرستد تا فرصت بازی داشته باشند.

احسان حسینی، سعید حسین‌پور، محمد حسینی و... از جمله این بازیکنان جوان هستند که به علت ترافیک بازیکن در پرسپولیس فرصت عرض اندام پیدا نکرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها