أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۸۳۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سرخی روبرتو:
سرخی روبرتو، مدافع بارسلونا ابراز امیدواری کرد نظر لیونل مسی در ماه های آتی تغییر کند.
به گزارش پایگاه 598، چند هفته قبل به نظر می رسید جدایی لیونل مسی از بارسلونا قطعی باشد، اما بعد از کش و قوس های فراوان این بازیکن اعلام کرد برای اجتناب از درگیری با باشگاه یک سال دیگر در نوکمپ باقی خواهد ماند. حالا سرخی روبرتو مدعی شد شاید با سپری کردن یک فصل درخشان، مسی تصمیم بگیرد باز هم در بارسلونا باقی بماند.

 

سرخی روبرتو گفت: "امیدوارم با گذشت زمان لیونل مسی احساس بهتری داشته باشد و ما بتوانیم روی او برای کسب جام حساب کنیم. در پایان، این مانند زمانی است که شما از همسر یا بهترین دوست خود جدا می شوید. این فرایند پیچیده ای است و امیدوارم ما بتوانیم کاری کنیم که مسی حس کند علاقه به ماندن در بارسلونا دارد.

 

 

من چیزی در مورد اخبار تمایل لیونل مسی به جدایی از بارسلونا نمی دانستم و وقتی این شایعات منتشر شد باورم نمی شد او قصد جدایی دارد. کاش این اتفاقات رخ نمی داد، ما در کنار لیونل مسی تیمی قوی تر هستیم و من خوشحالم که او در نهایت تصمیم گرفت در بارسلونا باقی بماند.

 

حالا مسی گفته برای یک سال دیگر در بارسا می ماند، اما اگر ما موفق به فتح عناوین زیادی شویم چه کسی می داند که آیا نظر او تغییر می کند یا نه. این یک وضعیت بسیار پیچیده است. بازیکن به دنبال منافع خود است و باشگاه نیز همین شرایط را دارد. رسیدن به مرز تعادل و شرایطی که همه خوشحال باشند دشوار است. در مورد مسی شرایط خاص است، زیرا او 20 سال اینجا بوده و همه کار برای باشگاه کرده است."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها