أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۳۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بیانیه مطبوعاتی؛
مایه خرسندی است که پاکستان دست در دست جهانیان روز جهانی گردشگری را جشن میگیرد. این روز هر ساله با حمایت سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO) جشن گرفته می شود تا آگاهی جامعه جهانی در مورد تأثیر گردشگری بر جامعه ، فرهنگ و رشد اقتصادی یک کشور را افزایش دهد.
به گزارش پایگاه 598، پیام ریاست جمهوری اسلامی پاکستان ، دکتر عارف علوی به مناسبت روز جهانی گردشگری در ادامه می آید:

مایه خرسندی است که پاکستان دست در دست جهانیان روز جهانی گردشگری را جشن میگیرد. این روز هر ساله با حمایت سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO) جشن گرفته می شود تا آگاهی جامعه جهانی در مورد تأثیر گردشگری بر جامعه ، فرهنگ و رشد اقتصادی یک کشور را افزایش دهد.

موضوع امسال " توسعه روستایی و توسعه گردشگری " است. برای کشوری مانند پاکستان که اکثر مردم هنوز ساکن مناطق روستایی هستند، گردشگری می تواند سهم بسزایی در توسعه اقتصادی - اجتماعی داشته باشد. این بخش نه تنها منبع اصلی اشتغال ، به ویژه برای اقشار مختلف جامعه روستایی به ویژه جوانان و زنان است ، بلکه فرصت هایی را برای ادغام منطقه ای و گنجاندن روابط اقتصادی - اجتماعی در دورترین مناطق را نیز فراهم می آورد.

جوامع روستایی پاکستان میراث طبیعی و فرهنگی بی نظیری را ارائه می دهند. آنها همچنین مشوق مهمان نوازی از بازدید کنندگان من جمله خارجی ها و اتباع پاکستانی می باشند. ارتقا فعالیت های گردشگری در مناطق روستایی می تواند به افزایش حجم اقتصاد ملی و قرار گیری کشور در مسیر موفقیت و پیشرفت کمک کند.

پاکستان فرصتی را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا از نزدیک مناظر طبیعی ، تمدن باستانی و تنوع چشم اندازهای کشور را تجربه کنند. پاکستان از پتانسیل فوق العاده ای برخوردار است و کل کشور پوشیده از تنوع زمین های مختلف ، کوه ها ، جانوران و گیاهان همراه با ترکیبی غنی از تنوع فرهنگی- اجتماعی می باشد.

به مناسبت روز جهانی گردشگری 2020 ، شادباش خود را به سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO)  ، شورای ملی هماهنگی گردشگری ، شرکت توسعه گردشگری پاکستان و سایر ذینفعان در بخشهای دولتی و خصوصی بخاطر تلاشهای بی وقفه شان در ارتقا گردشگری در سطح منطقه ای و ملی را ابراز می دارم.

برای من مایه مباهات است که دولت های فدرال و استانی اقدامات مشترکی در توسعه مناطق دیدنی و ارتقاء گردشگری انجام می دهند و و همه این تلاش ها در تبدیل صنعت گردشگری به بخش عمده اقتصاد ملی در آینده نزدیک کمک خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها