أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۸۳۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ساسان انصاری که پیشنهادات جدی از تیم های مدعی دارد، احتمالا با پاسخ منفی تی تی ها برای جدایی مواجه خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، مهاجم گلزن فصل گذشته تراکتور که در بیشتر بازی های فصل به دلیل غیبت مهاجم نوک، در این پست بازی می‌کرد، به نظر می‌رسد پس از یک فصل و نیم قصد جدایی از تراکتور را دارد اما باتوجه به یک فصل و نیم قرارداد با این تیم، جدایی اش کار آسانی نخواهد بود.

 

باوجود حضور علیرضا منصوریان نیز او از دیدگاه قبلی خود پایین نیامده و احتمال دارد در صورت اجازه تراکتور، راهی تیمی مدعی شود. مهاجم شماره 10 تیم تبریزی البته مذاکرات را در روزهای آینده ادامه خواهد داد و باتوجه به این که تراکتور هنوز در نقل و انتقالات به توفیق چندانی دست پیدا نکرده، شاید زنوزی با جدیت بیشتری برای حفظش عمل کند.

 

ساسان انصاری تا تابستان آینده با تراکتور قرارداد دارد و جدایی اش دشواری های خود را خواهد داشت اما به هر حال تراکتور و منصوریان به او نیاز دارند و اگر مانع خروج او از تیم تبریزی شوند، وی عملا چاره دیگری نخواهد داشت.

 

از فولاد خوزستان به عنوان مشتری پروپاقرص این مهاجم نام برده می‌شود اما احتمال دارد که وی انتقالی بزرگ تر را هم تجربه کند. انصاری سابقه بازی در پرسپولیس، تراکتور، فولاد و سپاهان به عنوان مدعیان جدی قهرمانی ایران را دارد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها