يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۳۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آداما ترائوره و دوراهی انتخاب تیم ملی
آداما ترائوره ستاره ولوز با تصمیم مهمی روبرو است و باید بین بازی کردن در تیم ملی اسپانیا یا تیم ملی مالی یکی را انتخاب کند.
به گزارش پایگاه 598، آداما ترائوره ستاره باشگاه انگلیسی ولوز به عنوان یک ملی پوش اسپانیایی مطرح است. او تا این لحظه دو بار از طرف تیم ملی اسپانیا دعوت شده ولی تا کنون در رده بزرگسالان برای لاروخا بازی رسمی انجام نداده و بازی‌هایش برای تیم ملی جوانان اسپانیا بوده.

 

 

حالا اما فدراسیون فوتبالی مالی که وطن آبا و اجدادی ترائوره به حساب می‌آید نام او را در فهرست تیم ملی این کشور برای انجام چند بازی دوستانه در ماه اکتبر قرار داده.

 

آداما ترائوره در اسپانیا به دنیا آمده و بزرگ شده ولی پدر و مادرش اهل مالی هستند. ترائوره در چهار رده سنی پایه برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفته و تا این لحظه دو بار به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده و در اردوها شرکت کرده ولی هنوز در هیچ بازی رسمی ای به میدان نرفته.

 

 

ترائوره وقتی اولین بار در سال 2019 به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا دعوت شد به دلیل مصدومیت مجبور به ترک اردو شد. لوئیس انریکه او را امسال تابستان بار دیگر به تیم ملی دعوت کرد اما آداما این بار هم به دلیل مثبت شدن تست کرونایش نتوانست اولین بازی ملی خود را برای لاروخا انجام دهد.

 

فدراسیون مالی نام آداما ترائوره را در فهرست تیم ملی این کشور که قرار است در روزهای 9 و 13 اکتبر در دو بازی دوستانه به مصاف غنا و ایران برود منتشر کرده است.مالی طبق برنامه قرار است روز 22 مهرماه به مصاف تیم ملی کشورمان برود. باید دید آیا آداما ترائوره ستاره عضلانی ولورهمپتون عطای پوشیدن پیراهن لاروخا را به لقایش بخشیده و با پیراهن مالی به مصاف تیم ملی ایران می رود؟

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها