يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۴۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۹
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: برای امروز در برخی مناطق مازندران، گیلان، تهران، ارتفاعات سمنان، برخی نقاط کرمان، یزد، اصفهان، فارس، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه‌و بویراحمد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، نواحی مرکزی و برخی نواحی استان‌های کرمان، یزد، فارس سیستان‌وبلوچستان و همچنین در روزهای جمعه و شنبه درشمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی رشته کوه البرز رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هوا شناسی افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش نسبی دما در نواحی شمالی کشور روبه‌رو هستیم.

گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران امروز به تدریج ابری می‌شود و با رگبار، رعدوبرق و وزش باد همراه است و بیشینه دمای آن به ۲۳ درجه سانتی گراد می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها