يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۴۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۹
جنگ استاد و شاگرد لب خط؛
ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد، دو سرمربی تاتنهام و چلسی در کنار زمین با یکدیگر درگیری لفظی داشتند.

به گزارش پایگاه 598، امشب دو تیم چلسی و تاتنهام در جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفته اند و آبی های لندن با گل دقایق ابتدایی تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جدید خود فعلا از اسپرز پیش افتاده اند. اما یکی از لحظات تماشایی نیمه اول را باید به درگیری لفظی مورینیو و لمپارد در کنار زمین اختصاص داد.

 

به نظر می رسید مورینیو از اعتراضات سرمربی چلسی در کنار زمین عصبانی شده و او در ادامه با حرکات دست لمپارد را به سکوت و نشستن روی نیمکت دعوت کرد. اما لمپارد نیز درگیری لفظی را ادامه داد تا جریان مسابقه برای لحظاتی تحت تاثیر درگیری این دو نفر قرار گیرد. به نظر می رسید لمپارد با لبخند خود اعصاب سرمربی تاتنهام را به هم ریخته بود. به نظر می رسد جمله مورینیو خطاب به لمپارد این بوده است: وقتی 0-3 می بازی اینگونه لب خط پیدایت نمی شود.

 

جالب اینجاست در سالهای ابتدایی هزاره جدید مورینیو در عرصه مربیگری و لمپارد در زمین در چلسی روزهای فوق العاده ای را کنار یکدیگر رقم زده و عناوین فراوانی فتح کردند. حالا و بعد از سالها لمپارد نیز به عرصه مربیگری روی آورده و با سرمربی سابق خود در چلسی اینگونه درگیر شده است. 

 

 

 

البته فرانک لمپارد در همین دوران کوتاه سرمربیگری نشان داده استاد جنگ های روانی در کنار زمین است. این سرمربی جوان چندی قبل و در جریان دیدار تیمش مقابل لیورپول نیز به شدت با یورگن کلوپ درگیر شد و البته بعدها در مصاحبه ای ابراز پشیمانی هم کرد. باید دید آیا این بار لمپارد از بحث با مورینیو پشیمان خواهد شد یا خیر.

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها