يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۴۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۹
به نظر می رسد سرنوشت تاتنهام برای گرت بیل، ستاره جدید این تیم اهمیت زیادی دارد.

به گزارش پایگاه 598، دوران عجیب و پرحاشیه گرت بیل در ترکیب رئال مادرید بالاخره به اتمام رسیده و او حالا عضو تیمی شده که به زعم خودش علاقه زیادی به آن دارد. گرت بیل در بازی های اخیر تاتنهام در استادیوم حاضر بوده و او امشب نیز از نزدیک شاهد برتری اسپرز در ضربات پنالتی برابر حریف همشهری بود.

 

اگرچه در دقایقی از بازی گرت بیل مشغول کار با گوشی خود بود، اما در ضربات پنالتی استرس بالایی داشت و بعد از برتری تاتنهام نیز جشن شادی برپا کرد.

 

این در حالسیت که رفتارهای او خارج از میدان در دوران حضور در رئال مادرید به شدت مورد انتقاد قرار می گرفت. گرت بیل بارها قبل از تمام شدن مسابقه استادیوم را ترک می کرد و به نوعی نشان می داد سرنوشت تیم برای او اهمیت چندانی ندارد. اما این تفاوت رویکرد هواداران تاتنهام را به تماشای یک گرت بیل آماده و تکرار خاطرات درخشان یک دهه قبل به شدت امیدوار ساخته است. گرت بیل در حال حاضر به علت مصدومیت قادر به همراهی اسپرز نیست و بعد از وقفه بازی های ملی می تواند در ترکیب این تیم به میدان برود.

 


 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها