أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۴۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۹
مدافع سابق فولاد ۲۷ ساله شد؛
روز گذشته در پایان جلسه تمرینی گل گهری‌ها جشن تولد مدافع راست این تیم برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، این روزها تمرینات آماده‌سازی شاگردان امیر قلعه‌نویی برای حضور در رقابت‌های لیگ بیستم در زمین الیاف تهران برگزار می‌شود، آن‌ها که از نخستین تیم‌هایی بودند که کار خود را پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر آغاز کردند حالا با انگیزه و روحیه بالا و ویژه‌ای کار خود را دنبال می‌کنند و امیدوارند با توجه به تجربه بالای قلعه‌نویی بتوانند فصل درخشانی را پشت سر بگذارند. در حاشیه تمرین روز گذشته سیرجانی‌ها، جشن تولد مدافع خوزستانی گل گهر برگزار شد.

 

یوسف وکیا مدافع سابق فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان که از محصولات آکادمی فولاد به شمار می‌رود و تصمیم گرفت تا برای اولین بار دور از استان محل تولد خود به فوتبالش ادامه دهد و به گل گهر پیوست، روز گذشته 27 ساله شد و جشن تولدی برای وی از سوی باشگاه گل گهر سیرجان برگزار شد؛ جشن تولدی به سبک مراسم استقبال و خوش‌آمدگویی بازیکنان اتلتیکو مادرید که برای لوئیس سوارز برگزار کردند.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها