يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۴۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تیم ازبک و ۱۴ پیروزی برابر تیم های ایرانی
وبسایت رسمی باشگاه پاختاکور در گزارشی با تیتر "شیرها به مصاف پرسپولیس می روند" به بازی این تیم برابر نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی پرداخته است.

به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس در حالی امروز به مصاف پاختاکور می رود که آمار و ارقام جدال های رودرروی تیم های ایرانی با این تیم ازبکستانی حکایت از برتری حریف دارد. موضوعی که نشان می دهد پرسپولیس امروز با یک حریف سرسخت روبرو است و عبور از این مرحله برای تنها نماینده ایران در مسابقات کار راحتی نخواهد بود. وبسایت رسمی باشگاه پاختاکور در گزارشی درباره این بازی نوشته است:" شیرها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس ایران می روند. پاختاکور 3 بار در لیگ قهرمانان با پرسپولیس بازی کرده که 2 برد و یک تساوی به دست آورده است. در سال 2003 تک گل آنور سولیف باعث پیروزی این تیم شد در حالی که در مرحله گروهی سال گذشته در تهران با گل مارات بیکمائف یک، یک مساوی کرد و در تاشکند با گل ایگور سرگئیف یک بر صفر به پیروزی رسید. 


در لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور تا به حال 20 بار با تیم های ایرانی بازی کرده که در 14 مسابقه پیروز شده است. در دو مسابقه نتیجه تساوی به ثبت رسید و تیم های ایرانی 4 بار پیروز شده اند. پاختاکور 30 گل زده و 17 گل هم دریافت کرده است.


پرسپولیس معتبرترین باشگاه ایران است. این تیم 13 بار قهرمان ایران، 6 بار قهرمان جام حذفی و سه بار قهرمان سوپر جام شده است. تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد. هدایت این تیم را یحیی گل محمدی به عهده دارد که چندین سال در این باشگاه بازی کرده است. 


سیامک نعمتی مدافع این تیم به دلیل دریافت کارت قرمز قادر به بازی نخواهد بود با اینحال در پاختاکور هیچ غایبی برای این بازی وجود ندارد.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها