أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۴۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۰ مهر ۱۳۹۹
رزم‌حسینی، سومین نفری است که به‌عنوان وزیر صمت در دولت دوم آقای روحانی به این سمت گمارده می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، رزم‌حسینی، سومین نفری است که به‌عنوان وزیر صمت در دولت دوم آقای روحانی به این سمت گمارده می‌شود.

خبرآنلاین در گزارشی نوشت: «جلسه رای اعتماد برای وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بالاخره پس از پنج ماه، پایان خوشی را برای این وزارتخانه رقم زد و تکلیف صندلی وزارت در وازرتخانه صنعت، معدن و تجارت روشن شد.

پس از برکناری رضا رحمانی از سمت خود، حسین مدرس خیابانی ابتدا به‌عنوان سرپرست معرفی و در نهایت به‌عنوان گزینه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما نتوانست رای اعتماد نمایندگان را از آن خود کند.حالا، اما در ماه‌های پایانی فعالیت دولت وزیر پیشنهادی صمت، بالاخره ردای وزارت را بر تن کرد. در دولت دوم روحانی، پس از استعفای شریعتمداری، رضا رحمانی تصدی این وزارتخانه را برعهده گرفت و پس از وی نیز دو سرپرست، اولی حسین مدرس خیابانی و دیگری جعفر سرقینی سکان هدایت این وزارتخانه استراتژیک را عهده‌دار شدند».

یادآور می‌شود محمد شریعتمداری در آستانه استیضاح و برکناری در مجلس دهم قرار داشت که توسط روحانی به‌عنوان وزیر رفاه و کار معرفی شد و رای اعتماد گرفت. او رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی در انتخابات ۹۶ بود. پیش از او نیز نعمت‌زاده وزیر صمت دولت اول روحانی بود که اتفاقا او نیز ریاست ستاد انتخاباتی روحانی در سال ۹۲ را برعهده داشت.

بدون وزیر ماندن وزارت صمت در پنج ماه گذشته موجب به هم ریختگی شدید در بازار شد. رحمانی اردیبهشت امسال در اثر عصبانیت روحانی برکنار شده بود.
کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها