أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۶۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۴ مهر ۱۳۹۹
نتایج شگفت‌انگیز در بعدازظهر پرگل لیگ‌برتر
منچستریونایتد در خانه تحقیر شد و تاتنهام توانست شش بار دروازه این تیم را در اولدترافورد باز کند. لیورپول نیز با نتیجه 2-7 برابر آستون ویلا شکست خورد.
به گزارش پایگاه 598، این هفته از لیگ برتر اتفاقاتی عجیب و تاریخی را تجربه کرد. بعد از اینکه منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا هفته گذشته پنج بار برابر لسترسیتی زانو زد، این بار یونایتد شش گل از تاتنهام و لیورپول هفت گل از آستون ویلا خوردند.

 

 

 


 

 

 

 

لیورپول در شبی که هیچ نشانه ای از تیم قهرمان فصل قبل نداشت، از همان دقایق ابتدایی متزلزل نشان داد و بارها دروازه این تیم مورد هجوم ویلا قرار گرفت. واتکینز، مهاجم آستون ویلا ستاره این دیدار بود و موفق شد سه بار دروازه مرسی سایدی ها را باز کند. به جز آدریان که هواداران لیورپول به اشتباهات او عادت دارند، خط دفاعی لیورپول نیز امشب بسیار ضعیف عمل کرد و بارها مغلوب هنرنمایی بازیکنان حریف شد.

 

این بدترین شکست دوران مربیگری یورگن کلوپ بود. لیورپول برای اولین بار از آوریل 1963 و بعد از شکست 7-2 مقابل تاتنهام در یک بازی هفت گل دریافت کرده است. برای اولین بار در تاریخ دو باشگاه، لیورپول و منچستر یونایتد در یک هفته و در یک روز شش گل دریافت کرده اند.

 

جالب اینجاست لیورپول فصل قبل در 9 بازی اول خود 7 گل خورده بود و امشب این اتفاق در یک بازی رخ داد. البته نباید فراموش کرد آلیسون، سادیو مانه و تیاگو در بازی امشب غایب بودند. یکی از گل ها روی اشتباه عجیب آدریان و سه گل دیگر نیز با برخورد توپ به بازیکنان لیورپول و تغییر جهت به ثمر رسید.

 

 

بی شک نتیجه دیدار امروز در کارنامه مربیگری ژوزه مورینیو به ثبت خواهد رسید. او که دو فصل قبل به زعم خودش با بی مهری در اواسط فصل از یونایتد اخراج شده بود، امروز موفق شد انتقام بزرگی از تیم سابقش بگیرد و تاتنهام تحت هدایت او با نتیجه 1-6 منچستریونایتد را مغلوب کرد.

 

جالب اینجاست در دقیقه دو این یونایتد بود که با پنالتی برونو فرناندز به گل اول دست یافت، اما در ادامه طوفان شاگردان مورینیو آغاز شد و آنها شش بار دروازه حریف را باز کردند. سون هونگ مین و هری کین هر کدام دو بار و سرژ اوریه و تاگی اندومبله هر کدام یک بار دروازه یونایتد را باز کردند تا خاطره شکست تحقیرآمیز 1-6 این تیم مقابل منچسترسیتی با هدایت روبرتو مانچینی در سال 2011 تکرار شود.

 

منچستریونایتد در تاریخ بازی های خود در لیگ برتر به جز امروز دو بار دیگر شش گل دریافت کرده که یکی به دیدار مقابل ساوتهمپتون در سال 1996 و دیگری برابر منچسترسیتی در سال 2011 بازمی گردد. همچنین ژوزه مورینیو به اولین سرمربی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که مقابل تیم سابق خود در بازی خارج از خانه به این برتری بزرگ دست یافته و تیمش شش بار موفق به گلزنی می شود.

 

پیش از او همین اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد موفق شده بود تیمش را در جریان برتری 1-5 مقابل کاردیف رهبری کند. با این شکست باید دید سرنوشت اوله گونار سولسشر در اولدترافورد چگونه رقم خواهد خورد. شیاطین سرخ از چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر تنها موفق به کسب سه امتیاز شده اند و این هرگز نتیجه مورد نظر برای سرمایه گذاری های سالهای اخیر نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها