أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۶۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۴ مهر ۱۳۹۹
آخرین سد دفاعی یوگی در شب بی‌دفاع ویلاپارک
خنده‌های یورگن کلوپ در جریان شکست 7-2 تیمش مقابل استون ویلا به خصوص بعد از سه گل عجیبی که تیمش دریافت کرد خبرساز شده است.
به گزارش پایگاه 598، لیورپول دیشب مقابل استون ویلا شکستی تحقیرآمیز متحمل شد و بازی را 7-2 به حریفش استون ویلا واگذار کرد. خنده‌های یورگن کلوپ در جریان این شکست تحقیرآمیز، به خصوص بعد از سه گل از هفت گل تیمش که بعد از برخورد به بدن بازیکنان و نه با ضربات مستقیم وارد دروازه این تیم شد‌، یکی از سوژه‌های جنجالی این مسابقه بوده.

 

 

یک کاربر توییتر در جالب‌ترین واکنشی که تا این لحظه به این حرکت کلوپ نشان داده شده می‌گوید: " کلوپ باید هم بخندد چون دندانهایش بهترین چیزی است که لیورپول در حال حاضر دارد! "


کلوپ یک مربی خوش‌بین است و خوش‌بینی یکی از خصوصیات سبک مربی گری اش به حساب می‌آید ولی نتیجه‌ای که دیروز بدست آمد بدون شک حتی برای او هم غیرمنتظره بود. می‌توان واکنش کلوپ و خنده‌هایش به گل‌هایی که لیورپول دریافت می‌کرد را اوج استیصال یک مربی در برابر آنچه در زمین اتفاق می‌افتاد دانست.

 

اگر به واکنش کلوپ در طول بازی دیشب دقت کنیم می‌توانیم واکنش‌های او را به سه مرحله تقسیم کنیم. مرحله اول اضطراب، مرحله دوم خشم، و در نهایت مرحله سوم و خنده به گل‌هایی که لیورپول یکی بعد از دیگری دریافت می‌کرد.

 

 

وقتی بازی به پایان رسید و کلوپ شروع به حرکت به سمت محوطه مصاحبه تلویزیونی با خبرنگاران شد دیگر هیچ اثری از آن خنده‌ها بر لبانش دیده نمی‌شد. کلوپ به شکل واضحی خسته به نظر می‌رسید و با صورتی رنگ پریده به لنز دوربینها نگاه می‌کرد. اگر طبق قوانین لیگ برتر کلوپ اجباری به حضور در این مصاحبه‌ها نداشت بدون شک او از انجام این کار خودداری می‌کرد.

 

 

وقتی کلوپ در حال صحبت با خبرنگاران بود خیلی ها به یاد درگیری لفظی چند روز پیش او با روی کین بعد از پیروزی 3-1 تیم کلوپ بر آرسنال افتادند. کلوپ از انتقاد روی کین که تیم او را در دفاع شلخته خوانده بود عصبانی بود و گفت کین احتمالاً بازی دیگری را تماشا کرده.

 

اما جالب اینجا است که لیورپول در هر دو بازی بعد از آن، یکی در جام اتحادیه و یکی در لیگ برتر، شکست خورده و عملکرد دفاعی بسیار بدی داشته. ضعفی که دیشب در جریان شکست 7-2 مقابل استون ویلا به خوبی به چشم آمد.

 

 

لیورپول اولین قهرمان لیگ برتر انگلیس است که بعد از چند دهه در فصل بعدی هفت گل از یک تیم دریافت می‌کند. در واقع 70 سال بود که هیچ قهرمانی در فصل بعدی در یک بازی با دریافت 7 گل شکست نخورده بود. کلوپ حالا بدترین شکست لیورپول در هفت دهه اخیر در کارنامه اش دارد و مسلماً خنده‌های در جریان بازی او بعد از پایان مسابقه جایش را به خشم نگرانی داده.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها