کد خبر: ۴۷۸۷۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۴ مهر ۱۳۹۹
انتشار فیلم مواجهه مهراب قاسم‌خانی و دخترش با سارق زورگیری که با استفاده از قمه، گوشی موبایل دختر قاسم‌خانی را به سرقت برده بود واکنش‌های جالبی را به همراه داشته است.
به گزارش پایگاه 598، انتشار فیلم مواجهه مهراب قاسم‌خانی و دخترش با سارق زورگیری که با استفاده از قمه گوشی موبایل دختر قاسم خانی را به سرقت برده بود واکنش‌های جالبی را به همراه داشته است.

 

 

ماجرا از این قرار است که مهراب قاسم‌خانی که در جریان بررسی پرونده متهمان اختلال در امنیت و نظم جامعه برای حوادث مختلفی چون دی ماه 97 یا آبان 98 و یا نوید افکاری به همراه سلبیریتی‌های دیگر چون مهناز افشار با ایجاد کمپین علیه اعدام این اشرار به قوه قضائیه فشار وارد می‌کردند حالا که دخترش درگیر این مسئله شده است با فریاد بر سر سارق می‌گوید: «من بچه‌ام رو بزرگ نکردم که یه گردن کلفت مثل تو بیاد اینجوری کنه». این تناقض در رفتار قاسم‌خانی واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است که تعدادی از آنها در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

 

مهراب قاسم خانی مثل سایر پدران حق دارد، بخاطر دخترش عصبی و ناراحت باشد، چون صحنه تلخی را دیده است، اما پای خود و همکارانش در این نا امنی گیر است، روزی که هشتک پراکنی میکردند علیه #امنیت_ملی و امنیت روانی و از قاتل و اشرار دفاع کردند، باید می دانستند شاید روزی نصیب خودش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها