يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۸۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۹ مهر ۱۳۹۹
باشگاه النصر عربستان بعد از رد شکایتش در کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، دومین اقدام حقوقی خود را علیه باشگاه پرسپولیس آغاز کرد.
به گزارش پایگاه 598، کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته اعلام کرد شکایت باشگاه النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس ایران را رد کرده است.

النصر به بهانه استفاده پرسپولیس از بازیکنان «غیرمجاز» به کمیته انضباطی AFC شکایت کرده بود.

در همین ارتباط النصری ها دومین اقدام حقوقی علیه باشگاه پرسپولیس را آغاز کردند.

این باشگاه روز گذشته اعلام کرد برای اعتراض به رای صادر شده در کمیته انضباطی، به کمیته استیناف کنفدراسیون آسیا شکایت می کند و در صورتی که این شکایت هم رد شود، درخواست خود را به دادگاه عالی ورزش می کشاند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها