يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۸۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۹ مهر ۱۳۹۹
قهرمان مسابقات آموزشگاهی در مشهد
این تصویری استثنایی از محمدرضا شجریان در دوران جوانی است.
به گزارش پایگاه 598، صفحه فدراسیون تاریخ فوتبال ایران که عموما تصاویری قدیمی را از ورزشکاران ایران منتشر می‌کند، دقایقی پیش یک تصویر کمیاب از محمدرضا شجریان را در کانال خود منتشر کرد.

 

 

تصویر احتمالا مربوط به یک مسابقه آموزشگاهی است که محمدرضا شجریان با پرشی بلند، توپ را به دستان مدافعی که روی تور مزاحم اوست، کوبیده است.

 

این یکی از عکس های شادروان شجریان در دوره جوانی است و تصاویر دیگری از او نیز موجود است که نشان میدهد او در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می‌کرده است و حتی در رشته دو و میدانی و به عنوان قهرمان پرش سه گام در سال ۱۳۴۶ در رقابت های آموزشگاهی مشهد مدال طلا گرفته است.

 

 

 

 

از شجریان همچنین خاطراتی فوتبالی نیز داریم که به حضور او در ورزشگاه در بازی پرسپولیس - بایرن مونیخ و همچنین بازی ایران - آلمان در زمان مربیگری برانکو ایوانکوویچ و در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ برمی‌گردد.

 

 

محمدرضا شجریان دیروز بعد از تحمل یک دوره سخت و طولانی بیماری درگذشت و موج بزرگی از غم را در بین علاقه مندانش به یادگار گذاشت. ورزشکاران بسیاری بعد از فوت شجریان تصاویر او را به اشتراک گذاشتند که از آن ها می‌توان به جواد کاظمیان، علی دایی، علی کریمی، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و... اشاره کرد.

 

روحش شاد و یادش گرامی.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها