يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۸۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۹ مهر ۱۳۹۹
تنش جدید در رابطه مسی- بارسلونا
عدم حضور لیونل مسی در کاور ویدیوی رسمی بارسلونا از بازیکنان این تیم در فصل 2020-2021 خبرساز شده است.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه بارسلونا دیروز پنج شنبه بعد از ظهر یک کلیپ ویدیویی منتشر کرد. ویدیویی که از طریق حساب توییتری باشگاه منتشر شده و هدفش معرفی همه بازیکنان این تیم در فصل 2020-2021 بوده است. اما نکته عجیب و جنجالی در ویدیو، تصویر ثابتی است که به عنوان کاور ویدیو استفاده شده اما لیونل مسی مهمترین بازیکن بارسا در آن حضور ندارد.

 

بازیکنانی که در کاور این ویدیو حضور دارند و قاعدتاً انتظار می رود از نظر باشگاه مهمترین بازیکنان بارسا باشند عبارتند از آنسو فاتی، آنتوان گریزمان، جرارد پیکه و تراشتگن. این در حالی است که تا این لحظه هر زمان که باشگاه می خواست تصویری رسمی از تیم ارائه دهد و در همه تبلیغات لیونل مسی به عنوان ابرستاره نقشی محوری داشت.

 

ویدیوی جنجالی تازه و عدم حضور مسی روی کاور آن؛ معرفی همه بازیکنان بارسا در فصل 2020-2021


لیونل مسی کاپیتان بارسلونا است و البته تیم کاتالان سه کاپیتان دیگر هم دارد: جرارد پیکه، بوسکتس و سرجی روبرتو. نکته دیگری که با تعجب هواداران روبرو شده نوع حضور مسی در این ویدیو است. درحالیکه همه بازیکنان با حالتی شاد و سرخوشانه در ویدیو حضور دارند و در حال تعویض پیراهن قبلی و به تن کرده پیراهن بارسا دیده می‌شوند و برخی از آنها مثل دِست بازیکن جدید بارسا در حال نمایش دادن پرچم کشورش دیده می‌شود حضور مسی در این ویدیو به چند ثانیه کوتاه خلاصه می‌شود.

 

با توجه به اینکه مسی مهمترین بازیکن تاریخ بارسا است هواداران می پرسند علت حضور عجیب مسی در این ویدیو چه بوده. البته این احتمال وجود دارد که دلیل اصلی، مسائل تبلیغاتی باشد. چرا که مسی با کمپانی آدیداس قراداد شخصی داد درحالیکه اسپانسر باشگاه کاتالان کمپانی نایک است.

 

ویدیوی قبلی بارسلونا در ماه گذشته با حضور پررنگ لیونل مسی

 

توضیح دیگری که احتمال دارد دلیل اصلی این ماجرا باشد این است که مسی در جریان ضبط این ویدیو حضور نداشته و باشگاه به ناچار تصاویری قدیمی از او را روی این فیلم مونتاژ کرده و به همین علت است نوع رفتار او با بقیه بازیکنان فرق دارد.

 

با اینحال با توجه به تنشهای اخیر در رابطه مسی با باشگاه که تا سرحد ترک باشگاه توسط او پیش رفته بود انتشار این ویدیو مسلماً به تنشهای بیشتری دامن خواهد زد.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها