أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۸۹۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۹
علیرضا بیگی:
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم اعتقاد دارد تهدید واشنگتن به بستن سفارتش در بغداد بلوف سیاسی است.

به گزارش پایگاه 598، احمد علیرضابیگی در خصوص تهدید واشنگتن به بستن سفارت آمریکا در بغداد، گفت: خروج نظامیان تروریست ایالات متحده از خاک عراق، خواست مردم و قانون مصوب پارلمان این کشور است.

نماینده مردم تبریز، آذشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مقابل مشاهده شد ترامپ در راستای این مطالبه مردمی عنوان کرد باید هزینه حضور نظامیان آمریکا در عراق پرداخت شود.

وی ادامه داد: بنابراین می توان دریافت مسائل مطرح شده حکایت از این دارد که واشنگتن تمایلی برای خروج از عراق ندارد و صرفا وانمود به تهدید می کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: آمریکایی ها تلاش می‌کنند با طرح چنین مسائلی بگویند اگر از عراق خارج شوند این کشور دچار فاجعه می شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تهدید واشنگتن به بستن سفارتش در بغداد را بلوف سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به قراردادهای الکاظمی با ترامپ این موضوع محقق نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها