أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۹۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۹ مهر ۱۳۹۹
اموز قیمت دلار در بازار آزاد نیز از مرز 30 هزار تومان عبور کرد و به 30 هزار و 430 تومان رسید.
به گزارش پایگاه 598، اقتصادنیوز نوشت: قیمت سکه و ارز در گشایش های امروز با روند افزایشی مواجه شدند به طوری که اکنون سکه در قیمت 15 میلیون تومان قرار دارد و دلار بازار آزاد نیز با عبور از مرز 30 هزار تومان به 30 هزار و 430 تومان رسیده است.

قیمت دلار از مرز ۳۰هزار تومان عبور کرد

قیمت دلار باز هم رکورد زد

اموز قیمت دلار در بازار آزاد نیز از مرز 30 هزار تومان عبور کرد و به 30 هزار و 430 تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل معادل 35 هزار و 50 تومان و قیمت خرید یورو 34 هزار و 950 تومان تعیین شده است.

آخرین قیمت سکه در بازار 

قیمت سکه امروز به 15,450,000 (پانزده میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید. نیم سکه، امروز به ۸,۱۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد هزار) تومان رسید و در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۳۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

هر سکه گرمی امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش ۲,۶۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد هزار) تومان قیمت خورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها