يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۹۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۹ مهر ۱۳۹۹
نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی طی اظهارنظری اعلام کرد که یکی از اعضای قبلی کمیسیون اصل 90 پارلمان دستگیر شده که پیگیری‌ها ما حکایت از این دارد که فرد بازداشتی محمدعلی پورمختار است.
به گزارش پایگاه 598، نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی طی اظهارنظری اعلام کرد که یکی از اعضای قبلی کمیسیون اصل 90 پارلمان دستگیر شده است.

پژمان‌فر در این اظهارنظر در پاسخ به این سوال که «از روسای کمیسیون های اصل 90 کسی بوده که خودش دچار خطا و فساد شود؟»، گفت: اینها را باید دستگاه‌های امنیتی پاسخ دهند ولی یکی از افرادی را داریم که چند روز قبل شنیدم، ایشان دستگیر شدند و کارهای اینچنینی را انجام می‌دهند.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که فرد مورد اشاره پژمان‌‌فر، محمدعلی پورمختار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل 90 پارلمان در مجلس نهم است که مدتی است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شده است.

پورمختار برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم هم ثبت‌نام کرده بود که از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها