أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۸۹۵۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۲۰ مهر ۱۳۹۹
بیمارستان صحرایی که پیشتر در مواقع بحرانی مانند هشت سال دفاع مقدس دیده می‌شد، حال بیمارستان صحرایی شهید صدوقی اصفهان برای مختل نشدن روند درمان کرونایی در اصفهان اقدام به برپایی یک بخش درمانی کرده است.
به گزارش پایگاه 598، بیمارستان صحرایی که پیشتر در مواقع بحرانی مانند هشت سال دفاع مقدس دیده می‌شد، حال بیمارستان صحرایی شهید صدوقی اصفهان برای مختل نشدن روند درمان کرونایی در اصفهان اقدام به برپایی یک بخش درمانی کرده است.

یک بخشی از بیمارستان شهید صدوقی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی تا شده تا تعدادی از بیماران کرونایی اصفهان در این بخش بستری شوند؛ در این قسمت‌ها بخش‌هایی مانند رادیولوژی، داروخانه، اورژانس و آزمایشگاه وجود دارد و تمام دستگاه‌ها و تست‌هایی که در رابطه با بیماری کرونا وجود دارد نیز در این بیمارستان صحرایی وجود دارد تا پزشکان بتوانند برای بهبود بیماران اقدامات لازم را صورت دهند.

چند وقتی است که روند درمان بیماران کرونایی در این بیمارستان ۷۰ تخت بستری که ۶ تخت ICUدر خود دارد و بخش حادی تنفسی نیز دارد  راه‌اندازی شده و این آمادگی نیز وجود دارد که امکانات این بیمارستان افزایش پیدا کند.

به گزارش فارس، در این بیمارستان ۴۰ نفر کادر درمان مشغول مداوای درمان کرونایی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها