أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۹۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۰ مهر ۱۳۹۹
اطلاعات و شماره تلفن افرادی که موضوعات مختلف، تخلفات و جرایم را با پلیس ۱۱۰ در میان می‌گذارند نزد پلیس محفوظ است؛ جای هیچ نگرانی نیست.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص چگونگی ارتباط شهروندان با پلیس و اعلام اسامی و مشخصات اراذل و اوباش و افرادی که موجب رعب و وحشت آن‌ها در محلات می‌شوند، اظهار داشت: پلیس یک مرکز و یک خط ارتباطی به نام ۱۱۰ دارد که این سامانه با تمام پلیس‌های تخصصی مرتبط است.

وی گفت: مردم‌می‌توانند اطلاعات، خبر، موضوعات، تخلفات و جرائم را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: پلیس ۱۱۰ با سایر پلیس‌های تخصصی در ارتباط بوده و موارد را به آن‌ها اطلاع می‌دهد؛ مواردی که فوریتی و ضروری باشد بلافاصله برخورد و اقدام فوری می‌شود، اما مطالبی که باید بر روی آن‌ها اقدامات اطلاعاتی و انتظامی انجام شود بعد از بررسی‌های تخصصی انجام می‌شود.

سردار رحیمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که شهروندان در برخی محلات از دست اراذل و اوباش آرامش نداشته و می‌ترسند این موارد را با پلیس در میان بگذارند چراکه نگرانند اطلاعات هویتی یا شماره تماس آن‌ها لو رفته و برای شان ناامنی ایجاد شود، گفت: افراد مطمئن باشند که شماره تماس آن‌ها نزد پلیس محفوظ می‌ماند؛ ما حتی یک مورد در گذشته و حال نداشته و نداریم که هویت افرادی که با پلیس همکاری می‌کنند لو داده شود.

گفتنی است چند وقتی است که پلیس طرح قاطع برخورد با اراذل و اوباش را در محلات شروع کرده و اعلام کرده این طرح را تا زمانی که حتی یک نفر وجود داشته باشد که آرامش را از مردم سلب کند مقتدرانه ادامه خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها