أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۹۰۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۱ مهر ۱۳۹۹
آمار درخشان ارلینگ هالند؛
ارلینگ هالند، ستاره گلزن تیم ملی نروژ امشب هم موفق به ارائه نمایش درخشانی شد.

به گزارش پایگاه 598، از ابتدای فصل گذشته و مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان بود که نام ارلینگ هالند با درخشش و گلزنی های متوالی در لباس سالزبورگ به زبان افتاد و این گلزن تنومند در ادامه نیز موفق به استمرار این روند شد. در فصل نقل و انتقالات زمستانی بود که علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، در نهایت این دورتموند بود که با مینو رایولا برای جذب ارلینگ هالند به توافق رسید.

 

این ستاره نروژی از همان بازی ابتدایی و دقایق آغازین حضور در بوندسلیگا موفق به گلزنی شد و حالا این روند در عرصه ملی نیز ادامه یافته است. امشب تیم ملی نروژ موفق شد با نتیجه درخشان 0-4 رومانی را مغلوب کند و ارلینگ هالند مرد اول این دیدار بود.

 

این بازیکن سه بار موفق به گلزنی شد و آمار فوق العاده گلزنی خود را بهبود بخشید. حالا ارلینگ هالند در 48 بازی اخیرش در عرصه ملی و باشگاهی رکورد خیره کننده 51 گل را به ثبت رسانده که از میانگین یک گل در هر مسابقه نیز کمی بیشتر است. در سالهای اخیر فقط از ستاره هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شاهد خلق چنین کارنامه ای بوده ایم و بی شک ارلینگ هالند در آینده و با انتقال به باشگاهی بزرگ تر می تواند در صورت ادامه این روند، جای پای چنین بزرگانی بگذارد. از رئال مادرید به عنوان جدی ترین مشتری ارلینگ هالند در تابستان سال بعد نام برده می شود.

 


 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها