کد خبر: ۴۷۹۱۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۲ مهر ۱۳۹۹
تصاویری که حق را به رامین می دهد؛
بعد از بازی فرانسه و پرتغال، پست های معنا داری از سوی بازیکن تیم دیدیه دشان منتشر شد که می توان به واسطه آن به رامین رضاییان حق داد.
به گزارش پایگاه 598، به نظر شما از کدام دو بازیکن می توان به عنوان بهترین های دنیای فوتبال طی یک دهه اخیر نام برد؟

احتمالا این سوالی است که پاسخ دادن به آن برای اهالی فوتبال مثل آب خوردن است چرا که قطعا اکثریت قریب به اتفاق آن ها نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را به زبان خواهند آورد؛ دو ابر ستاره ای که در این سال ها انواع و اقسام جوایز فردی و تیمی را درو کرده اند تا جایی که حالا به جرأت می توان آن ها را در زمره بهترین های تاریخ پر طرفدارترین ورزش جهان نیز قرار داد.

 

اما چه خوش شانس بوده اند بازیکنانی که در این سال ها کنار این دو ستاره جذاب دنیای فوتبال و حتی مقابل شان به میدان رفته اند؛ کسانی که خودشان هم جزو بهترین های دنیا محسوب می شوند اما با این حال از حضور کنار لئو و کریستیانو به عنوان یک افتخار بزرگ و کلاس درس یاد کرده اند.

 

 

 

برای پی بردن به عظمت بازیکنی مثل کریس رونالدو کافیست سری به صفحات اجتماعی ستاره های تیم ملی فرانسه بزنید؛ جایی که بازیکنان تیم قهرمان جهان و دومین تیم ملی با ارزش دنیا در صفحات اینستاگرام شان تقابل با CR7 را به رخ هواداران خود کشیده و به نوعی با آن فخر فروخته اند.

 

جالب تر از همه، پست اینستاگرامی کیلیان امباپه بود؛ بازیکنی که شاید کم تر کسی نداند که الگوی او در کودکی کریستیانو بوده و همواره رویای تبدیل شدن به ستاره ای مثل او را در سر پرورانده است. برنده احتمالی توپ طلا در سال های آینده، دیشب در کنار کسی از ته دل می خندید که تا همین چند سال پیش در اتاقش به پوستر او تکیه داده بود. قابی که هم زمان دو حس شیرین و تلخ را به فوتبال دوستان القا می کرد. شیرین به خاطر این که کودک چند سال پیش حالا در اوج جوانی رویای خود را زندگی می کند و تلخ زیرا تلنگر دردناک دیگریست برای عاشقان رونالدو و البته فوتبال که نشان می دهد یکی از اساطیر این ورزش در حال نزدیک شدن به سال های پایانی فوتبال خود است.

 

 

 

 

کمی از فوتبال اروپا دور شویم. برای بسیاری از جمله فوتبالیست های شاغل در قاره های دیگر اما بازی کنار و برابر مسی و رونالدو می تواند چیزی شبیه به یک رویای دست نیافتنی باشد اما برخی از آن ها این شانس را پیدا می کنند که در تورنومنت های بین المللی مانند جام جهانی این حس فوق العاده را تجربه کنند؛ درست مثل رامین رضاییان.

 

رامین در حالی در جام جهانی 2018 روسیه مقابل کریس رونالدو قرار گرفت که اتفاقا توانست مقابل او عملکرد قابل تحسینی ارائه دهد و حتی در مقطعی از مسابقه باعث کلافگی ستاره مورد علاقه خود شود.

 

 

 

 

با این حال چالش های رضاییان و رونالدو تنها به 90 دقیقه بازی ایران و پرتغال معطوف نمی شد. مدافع راست این روزهای الدحیل قطر چند باری به بهانه های مختلف در صفحه اینستاگرامش عکس خود به همراه رونالدو را منتشر کرد که البته تمسخر بسیاری از کاربران ایرانی را در پی داشت.

 

هیچ کس اما در این مدت خود را جای رامین قرار نداد. حالا می توان یک بار این کار را انجام داد؛ دو قطبی مسی- رونالدو مانند تمام دنیا در ایران هم وجود دارد. قطعا خیلی از ما چه در قامت هوادار مسی و چه رونالدو آرزو داریم که روزی فقط یکی از آن ها را از دور هم که شده ملاقات کنیم؛ اتفاقی که رامین رضاییان آن را نه از دور بلکه در زمین مسابقه تجربه کرد و تنه به تنه ستاره مورد علاقه خود جنگید و کم نیاورد، پس خود را گول نزده ایم اگر بگوییم که در صورت عوض شدن جای ما با رضاییان نه تنها چیزی فرق نمی کرد که شاید هر روز و هر هفته عکس هایمان را به رخ همگان می کشیدیم. کاری که ستاره های فرانسه و آینده دار ترین فوتبالیست جهان یعنی کیلیان امباپه بدون ابا از قضاوت ها آن را انجام دادند و احتمالا بعد از این و در تقابل های بعدی با CR7 نیز انجام خواهند داد.
 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها