کد خبر: ۴۷۹۱۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۲ مهر ۱۳۹۹
اریک ماکسیم چوپوموتینگ، خرید جدید بایرن مونیخ تمجید ویژه ای از رابرت لواندوفسکی انجام داد.
به گزارش پایگاه 598، در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی بود که اریک ماکسیم چوپوموتینگ بعد از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن از این تیم فرانسوی جدا شد و به قهرمان اروپا یعنی بایرن‌مونیخ پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال آلمان و زیر نظر هانسی فلیک تجربه کند.

 

 

 

این مهاجم کامرونی حالا از انتقال به جمع باواریایی ها بسیار خوشحال به نظر می رسد و می گوید: " همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و من از حضور در بایرن مونیخ بسیار خوشحال هستم. باعث افتخار من است که می‌توانم برای این باشگاه بزرگ به میدان بروم. به عقیده من برای رسیدن به موفقیت شما به یک تیم کامل احتیاج دارید. در پاری سن ژرمن بازیکنان آماده ای در خط حمله حضور داشتند. در بایرن مونیخ نیز این گونه است و فکر می کنم که رابرت لواندوفسکی در حال حاضر بهترین مهاجم دنیاست. با این حال هیچ بازیکنی نمی‌تواند در همه بازی‌های فصل حضور داشته باشد و من قصد دارم با توجه به توانایی هایم به تیم کمک کنم."

 

چوپوموتینگ در ادامه گفت: "به طور قطع بایرن مونیخ بزرگ‌ترین تیم آلمان به حساب می‌آید. از طرفی من علاقه زیادی برای بازگشت به فوتبال آلمان داشتم. اگر چه خودم را متعلق به شهر هامبورگ می‌دانم اما مشکلی وجود ندارد و حالا برای بایرن مونیخ به میدان می روم. از طرفی باید این را هم اعتراف کنم که مونیخ واقعاً شهر فوق العاده و زیبایی محسوب می‌شود."

 

 


 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها