أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۹۱۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۲۲ مهر ۱۳۹۹
شکست سنگین قهرمان آسیا؛
قهرمان فوتبال آسیا در دیداری دوستانه با نتیجه ۵ بر یک برابر تیم ملی غنا شکست خورد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی غنا که سه شب قبل در دیداری دوستانه مقابل مالی، حریف تدارکاتی فردای ملی پوشان فوتبال ایران با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورده بود، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه تایتانیک ترکیه در دومین بازی دوستانه خود به مصاف تیم ملی قطر رفت.

 

 

در دقیقه ۲۲ این مسابقه جوردن آیو نفوذ سریعی از سمت راست محوطه جریمه قطر انجام داد که شوت او و دفع ناقص سعد الشیب را طاریق فوسو با حضور به موقع در محوطه ۶ قدم زد تا گل اول غنا به ثمر برسد که در اتفاقی عجیب، توپ تور دروازه را پاره کرد و به بیرون از چارچوب رفت.


المعز علی، ستاره تیم ملی قطر در دقیقه ۴۴ پاس بلند از میانه زمین را با کنترل زیبا و یک چیپ دیدنی از بالای سر دروازه‌بان غنا عبور داد و گل تساوی را در لحظات پایانی نیمه اول زد.

 

 

اما در نیمه دوم تیم ملی غنا فوق‌العاده ظاهر شد و چهار بار توسط جوردن آیو(۶۳ و ۸۳)، ساموئل(۶۵) و کالب اکوبان(۸۷) دروازه تیم ملی قطر را باز کرد تا به پیروزی پُر گل ۵ بر یک مقابل قهرمان آسیا دست پیدا کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها