أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۹۱۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۲ مهر ۱۳۹۹
پیشنهاد سعودی ها به AFC
یک روزنامه عربستانی اعلام کرده که یکی از پیشنهادها به ای اف سی این بوده که اگر تیم های شرق آسیا نتوانستند به دوحه بیایند، الهلال فینالیست شود.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه الشبابیه عربستان از این پیشنهاد پرده برداشته و نوشته که این پیشنهادی جدی است که به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده شده. این که اگر تیم های شرق آسیا به هر دلیلی نتوانستند به دوحه بیایند تا مسابقات را برگزار کنند، الهلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، بازی نهایی را در مقابل پرسپولیس به انجام برساند.

 

این در حالی است که باتوجه به عدم پایان جی لیگ و همچنین قوانین سخت گیرانه دو کشور چین و کره جنوبی، نمایندگان این کشورها با مشکلات زیادی برای سفر به دوحه مواجه هستند اما به هر حال بعید است که ای اف سی چنین تصمیمی را بگیرد.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان داده که حاضر است به هر قیمتی که شده، لیگ قهرمانان را برگزار کند و مسائلی چون برگزاری متمرکز، ابتلای چند بازیکن و مربی به کرونا و... هم مانعی در راه این هدف ای اف سی نبوده است.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها