أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۹۱۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۲ مهر ۱۳۹۹
نیروهای اطلاعاتی و امنیتی عراق، امروز یکی از معاونان سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده در بغداد را دستگیر کردند.
یکی از معاونان «ابومصعب الزرقاوی» در بغداد دستگیر شد

به گزارش پایگاه 598، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی عراق، امروز، سه‌شنبه (۱۳ اکتبر) موفق شدند یکی از معاونان «ابومصعب الزرقاوی» سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده را در بغداد شناسایی و دستگیر کنند.

به نوشته پایگاه خبری «بغداد الیوم»،نیروهای اطلاعاتی پلیس فدرال عراق موفق شدند طی یک عملیات ویژه، معاون ابومصعب الزرقاوی را در محله «الرفاق» پایتخت دستگیر کنند.

بنا بر این گزارش، عملیات مذکور پس از تشکیل یک تیم ویژه و گذاشتن کمین برای این فرد که از استان دیالی تحت پیگرد و تعقیب بود، انجام شد و وی در بغداد دستگیر شد. این فرد بر اساس ماده ۴ مبارزه با تروریسم به دلیل همکاری با گروه‌های تروریستی داعش تحت تعقیب بود و در بخش «جوخه‌های ترور» در «هبهب» واقع در استان دیالی فعالیت داشت.

این فرد در بازجویی‌های اولیه خود به همکاری با گروه‌های تروریست و جنایتکار و مشارکت در چندین حمله تروریستی داعش و القاعده در هبهب پیش از عملیات آزادسازی استان دیالی اعتراف کرده است. تمامی اعترافات او ثبت و به طرف‌های مسئول تحویل شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها