يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۲۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۳ مهر ۱۳۹۹
شب تلخ کاپیتان آلمان؛
مانول نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان امشب سه بار در مقابل ستاره های سوئیس تسلیم شد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی آلمان در ادامه روند پرفراز و نشیب خود در خانه مقابل سوئیس با نتیجه 3-3 متوقف شد تا احتمالا انتقادات از یوواخیم لوو و تیمش دوباره افزایش یابد. مانئل نویر، دروازه بان و کاپیتان ژرمن ها امشب سه بار در مقابل بازیکنان سوئیس مغلوب شد و شب شواری را سپری کرد.

 

اما مانوئل نویر اگرچه در بازی امشب چند عکس العمل خوب نیز داشت و پیش از به ثمر رسیدن گل دوم با یک دبل سیو در مقابل ضربات بازیکنان حریف مقاومت می کرد، اما در نهایت سه بار در مقابل سوئیس دروازه خود را باز شده دید و یکی از بدترین شب های خود در دوران حضور در ترکیب تیم ملی آلمان را تجربه کرد.

 


 

در دقیقه 25 و روی پاس سفروویچ بود که فرئولر در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و اگرچه مانوئل نویر تلاش کرد با خروج از دروازه شرایط را برای فرئولر دشوار سازد، اما این بازیکن با یک ضربه چیپ فنی و فوق العاده موفق شد دروازه ژرمن ها را باز کند و تلاش آنتونی رودیگر نیز برای نجات دروازه نتیجه نداد.

 

شکل به ثمر رسیدن این گل خاطرات تلخ بازی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در سال 2015 را برای مانوئل نویر زنده کرد. در آن شبی که در نوکمپ لیونل مسی بسیار آماده بود، ستاره آرژانتینی در اواخر بازی موفق شد از ژروم بواتنگ به شکلی تماشایی گذر کرده و با یک ضربه چیپ و فوق العاده دروازه بایرن مونیخ را باز کند.

 

تا سالهای سال و همچنان هواداران بارسلونا و لیونل مسی با آن گل برای هواداران بایرن کری می خوانند و امشب آن خاطره بد این بار در عرصه ملی برای مانوئل نویر تکرار شد.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها