يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۵۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۹
طعنه روزنامه‌های مادرید به هواداران تاتنهام
رسانه‌های هوادار رئال مادرید بعد از تساوی عجیب تاتنهام مقابل وستهام و دریافت سه گل توسط این تیم بعد از ورود گرت بیل به میدان، فرصت را برای تسویه حساب با او مناسب دیدند.
به گزارش پایگاه 598، دیدار دیروز تاتنهام و وستهام در لیگ برتر انگلیس با اتفاقی عجیب همراه بود. درحالیکه شاگردان ژوزه مورینیو 3-0 از حریف پیش افتاده بودند و تنها هیجده دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود گرت بیل به میدان رفت تا اولین بازی اش برای تاتنهام را انجام دهد. اما بعد از ورود او تاتنهام سه گل دریافت کرد تا پیروزی را با تساوی تعویض کند.

 

 

رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید از این فرصت برای تسویه حساب با گرت بیل ستاره سابق شان که مدتها بود رابطه پرتنشی با او داشتند استفاده کردند. مارکا در گزارشی درباره این مسابقه لحنی کاملا کنایی درباره گرت بیل انتخاب کرده و به این بهانه به او تاخته است. بخشی از گزارش مارکا از این قرار است:

 

روز موعود فرا رسید و گرت بیل بعد از 2709 روز دوباره با پیراهن تاتنهام به میدان رفت! گرت بیل با یک گل استثنایی به ساندرلند با تاتنهام خداحافظی کرده بود ولی سلام دوباره او به این تیم از آن روزها بود که باید از حافظه‌اش پاک شود.

 

گرت بیل که به صورت قرضی از رئال به تاتنهام پیوسته در دقیقه 72 به جای برگوین به میدان رفت درحالیکه تاتنهام 3-0 از وستهام جلو بود. اما در دقایق 82 و 85 بالبوئنا و داوینسون سانچس کار را برای تاتنهام سخت کرد. تا اینکه در دقیقه 94 لانزینی کار را تمام کرد و تاتنهام تنها توانست یک امتیاز از این بازی بدست بیاورد.

 

 

گرت بیل که شماره 9 را روی پیراهن خود می دید در دقیقه 72 با انرژی وارد زمین شد و چند ثانیه بعد از سمت راست یک ضربه آزاد روانه دروازه وستهام کرد که به راحتی در دستهای فابیانسکی آرام گرفت. گرت بیل اما پیش از ورود به میدان از روی نیمکت شاهد درخشش هری کین و سونگ هیون مین در خط حمله تاتنهام بود که ظرف پانزده دقیقه سه بار دروازه حریف را باز کرده بودند.

 

 

شاید گرت بیل به صورت مستقیم در سه گلی که تیمش در دقایق پایانی دریافت کرد نقشی نداشته باشد ولی با همه این اوصاف نمی توان این واقعیت را انکار کرد که اولین بازی او برای تاتنهام بعد از سالها بدون شک برای شخص او یک بازی نفرین شده است. مسابقه‌ای که ستاره ولزی بدون شک دوست دارد هر چه زودتر از ذهن و حافظه هواداران تاتنهام پاک شود.

 

رسانه‌های مادریدی حتی به فرصت گرت بیل برای گلزنی اشاره کردند که پیش از شروع گلزنی های وستهام بدست آمد ولی توسط او از دست رفت و بعد از آن بود که شاگردان مویس موفق شدند سه بار دروازه تاتنهام را باز کرده و بازی را به تساوی بکشانند.

 

فرصت گلزنی که گرت بیل در اوایل ورودش به میدان از دست داد

 

روزنامه آ اس در شهر مادرید در سرمقاله امروز خود در این باره نوشت: " بیل با مصدومیت به تاتنهام رسید و ما مجبور بودیم یک ماه صبر کنیم ولی حالا به نظر می رسد نفرین گرت بیل همچنان با او همراه است".

 

 

مارکا دیگر روزنامه مادریدی هم در ویدیویی که از این بازی منتشر کرده از این کپشن استفاده کرده: "تاتنهام وضعیت خوبی داشت تا اینکه مورینیو به هواداران این تیم لطف کرد تا از لذت تماشای بیل بهره ببرند. ستاره ای که وقتی بازی 3-0 به سود تاتنهام بود به میدان آمد. اما از همان لحظه گلهای وستهام یکی بعد از دیگری از راه رسید".

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها