يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۵۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۹ مهر ۱۳۹۹
با رشد چشمگیر قیمت‌ها در بازار خودرو خرید و فروش در این بازار نیز به حداقل رسیده است و بازار خودرو در رکود کامل به سر می برد و با وجود ریزش قیمت ارز طی ۲۴ ساعت اخیر بازار خودرو از تب و تاب نیافتاده است و قیمت ها در برخی از مدل‌های آن کماکان در حال بالا رفتن هستند.

به گزارش پایگاه 598، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک از ۴۶۸ میلیون تومان در ۲۶ مهر ماه امروز به ۴۹۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز در حال حاضر ۵۲۴ میلیون تومان قیمت دارد و در این میان قیمت پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز در حالی امروز ۲۳۵ میلیون تومان اعلام شده است که این خودرو در ۲۶ مهر ماه ۲۱۹ میلیون تومان قیمت داشته است.

در این میان برخی از انواع خودروهای گروه پژو تحت تاثیر ریزش ۷۰۰ تومانی دلار طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش قیمت را تجربه کردند به طوری که قیمت پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ از ۱ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان امروز به ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز امروز در حالی ۲۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در ۲۶ مهر ماه ۳۰۶ میلیون تومان قیمت داشته است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول آپشن نیز از ۲۴۱ میلیون تومان به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۷ دنده ای در حالی به قیمت ۴۳۴ میلیون تومان رسیده است که این خودرو در ۲۶ مهر ماه ۴۴۰ میلیون تومان قیمت داشته است.

در این میان اما انواع خودروهای گروه پراید افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند به گونه ای که پراید ۱۱۱ از ۱۴۲ میلیون تومان در ۲۶ مهر امروز به قیمت ۱۴۸ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ با افزایش قیمت ۴.۵ و ۲.۵ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت های ۱۲۷ و ۱۲۸ میلیون تومان رسیده اند و قیمت پراید ۱۵۱ از ۱۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۲۶ مهر ماه امروز به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده است.

 نیز طی چند روز اخیر افزایش قیمترا تجربه کردند و تیبا هاچ بک ای ایکس از ۱۶۷ میلیون تومان در ۲۶ مهرماه امروز به قیمت ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است و تیبا هاچ بک پلاس نیز امروز در حالی ۱۷۶ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در ۲۶ مهر ماه ۱۷۴ میلیون تومان قیمت داشته است و تیبا صندوقدار اس ایکس نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی امروز به قیمت ۱۵۷ میلیون تومان رسیده است.

دنا معمولی نیز با افزایش ۳ میلیون تومانی امروز به قیمت ۳۳۶ میلیون تومان رسیده است در حالی که دنا پلاس دنده ای توربو مدل ۹۸ از ۴۹۲ میلیون تومان در ۲۶ مهرماه امروز به قیمت ۴۸۳ میلیون تومان رسیده است و دنا پلاس دنده ای ساده نیز از ۴۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسیده است.

ساینا ای ایکس دنده ای و ساینا پلاس دنده ای نیز طی چند روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کردند و از ۱۶۴ و ۱۸۳ میلیون تومان به ترتیب به ۱۶۷ و ۱۸۵ میلیون تومان رسیده اند.

قیمت انواع سمند نیز طی چند روز اخیر افزایشی بوده است به گونه ای که سمند ال ایکس ای اف ۷  از ۲۴۳ میلیون تومان در ۲۶ مهر ماه امروز به قیمت ۲۵۱ میلیون تومان رسیده است و سمند ال ایکس ساده نیز در حالی امروز ۲۲۲ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در ۲۶ مهر ماه ۲۱۴ میلیون تومان قیمت داشته است و سمند سورن ای ال ایکس نیز طی چند روز اخیر با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها