يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۵۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۳۰ مهر ۱۳۹۹
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارجاع پرونده محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم تیم پرسپولیس ایران به کمیته استیناف این نهاد، موافقت کرد.
به گزارش پایگاه 598، بنابر اعلام علیرضا قدیر، مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای، پذیرش درخواست پرسپولیس برای ارجاع پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر را به کمیته استیناف AFC، اعلام کرد.

به این ترتیب، باشگاه پرسپولیس باید لایحه خود را در اعتراض به رای صادره تا پایان هفته به این کنفدراسیون ارسال نماید.

عیسی آل کثیر بعد از بازی پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی به خاطر شادی گل خاص خود به مدت ۶ ماه محروم شد و پرسپولیس به این حکم اعتراض کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها