يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۶۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۹
وزیر تعاون، کار با بیان اینکه روز گذشته با استفاده از مکانیزم‌هایی که دولت مهیا کرد توانستیم اولین حقوق افزایشی بازنشستگان را پرداخت کنیم، گفت: متوسط افزایش پرداخت بازنشستگان ۷۷ درصد بود.
به گزارش پایگاه 598، شریعتمداری وزیر کار صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته با استفاده از مکانیزم‌هایی که دولت مهیا کرد توانستیم اولین واریز حقوق افزایشی بازنشستگان عزیز کشور را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: براساس گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، برای حقوق‌هایی که کمتر بود همسان سازی اتفاق افتاد. محاسبات نشان می دهد متوسط افزایش پرداخت بازنشستگان ۷۷ درصد بوده است که از محل ۱۶ هزار میلیارد تومان تخصیصی صندوق بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها