أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۹۶۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۹
آخرین اخبار از بازار ارز حاکی است سکه همزمان با دلار از مرز حساس موردنظر معامله‌گران عقب‌نشینی کرده و بازار بورس در آخرین روز هفته با کاهش تقاضا در اکثر نماد‌های بزرگ و کوچک مواجه شد.
به گزارش پایگاه 598، آخرین اخبار از بازار ارز حاکی است سکه همزمان با دلار از مرز حساس موردنظر معامله‌گران عقب‌نشینی کرده و بازار بورس در آخرین روز هفته با کاهش تقاضا در اکثر نماد‌های بزرگ و کوچک مواجه شد.

آخرین وضعیت بازارهای دلار، سکه و بورس

قیمت دلار در بازار امروز

در بازار ارز  قیمت دلار 27 هزار و 800 تومان، یورو 33 هزار و 100 تومان و درهم امارات 7 هزار و 780 تومان اعلام شده است.

قیمت فروش دلار در صرافی ها 27 هزار و 450 تومان و قیمت خرید دلار نیز 25 هزار و 470 تومان درج شده است.

سکه در ریزش قیمتی قرار گرفت

همچنین در بازار سبزه‌ میدان قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 7 میلیون و 400 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 700 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 221 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 640 هزار تومان و هر مثقال طلا 5 میلیون و 290 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

بورس سنگر خود را حفظ نکرد، شاخص منفی شد

شاخص کل بورس تهران گرچه در ابتدای معاملات رو به افزایش بود، اما بعد از آن نزولی شده و در پایان معاملات با کاهش 7 هزار 18 واحد همراه شد. گرچه در ساعات ابتدایی معاملات رو به افزایش بود و تا رقم یک میلیون و 431 هزار و 25 واحد هم رسید، اما بعد از آن روند نزولی را شروع کرد و در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته با کاهش 7 هزار و 18 واحد روی رقم یک میلیون و 412 هزار و 286 واحد ایستاد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها